Close Combat IV: Battle of the Bulge
Close Combat IV: Battle of the Bulge to czwarta część słynnej strategi czasu rzeczywistego, osadzona w czasach II wojny światowej. W grze dowodzić możemy III Rzeszą lub Aliantami podczas...
Close Combat IV: Battle of the Bulge to czwarta część słynnej strategi czasu rzeczywistego, osadzona w czasach II wojny światowej. W grze dowodzić możemy III Rzeszą lub Aliantami podczas...
Flashback jest grą z gatunku dwuwymiarowych „platformówek”, tzn. naszym bohaterem sterujemy oglądając go „z boku”. Produkcja często nazywana jest kontynuacją przeboju pt. Another World. Nie jest...
Disciples II: Strażnicy Światła to oficjalny dodatek do produkcji studia Strategy First - Disciples II: Mroczne Proroctwo. Pozwala on na rozegranie kampanii po "jasnej stronie" konfliktu obejmując...
Po trudach i znojach w lochach Waterdeep i koszmarze Darkmoonu bohaterowie tego świata niczym mityczny Herakles siedzieli w tawernie opowiadając tutejszym swoje niezliczone przygody i...
The Legend of Darkmoon to sequel gry RPG, w którym przemierzaliśmy ciasne lochy w celu poszukiwania i tępienia wszelkiego tam obecnego zła. Tym razem akcja rzuca nas do tytułowej świątyni...
Eye of The Beholder to role-playing game rozgrywająca się w świecie Dungeons & Dragons. Tajemnicze zło zawitało do lochów i podziemi miasta Waterdeep. W całej krainie jest tylko czterech na tyle...
Panzer General to produkcja wydana przez firmę Strategic Simulations Inc. w 1994 roku. Zdobyła ona rzesze fanów, co zaowocowało zdobyciem nagrody najlepszej gry strategicznej - w 1996 roku, czyli...
Tak, jak poprzednie części serii Panzer General, tak i Panzer General 3D Assault został wyprodukowany przez koncern Strategic Simulations. Program obsługuje całkiem nowy silnik, w pełni oparty o...
Panzer General to produkcja wydana przez firmę Strategic Simulations Inc. w 1994 roku. Zdobyła ona rzesze fanów, co zaowocowało zdobyciem nagrody najlepszej gry strategicznej - w 1996 roku, czyli...
Twórcy określają DC w skrócie: DDD - Design, Delegate, Destroy. Ot, cała prawda o RTS-ie, w którym przyjdzie nam opracowywać, przydzielać i niszczyć. Poznawanie nowo odkrytych lądów zawsze...