Sequel skradanki z 2007 to kolejna możliwość do przeprowadzania akcji dywersyjnych na tyłach wroga w czasie II wojny światowej. Ponownie wcielamy się w kapitana Semiona Strogova, członka 4. Wydziału Sowieckiego Kontrwywiadu, znanego popularnie pod nazwą SMERSH. Czekają na nas zadania o wysokim priorytecie oraz równie wysokiej (jak nie wyższej) świadomości ryzyka.
Zadania zostały w pewnym stopniu oparte na historycznych faktach. Wszak nigdy nie będzie do końca wiadomo, jak wyglądały tego typu operacje - na tym właśnie polega ich magia. Developer postarał się, aby w każdej lokacji można było w każdym momencie iść tam, gdzie się tego chce. Nieliniowa zabawa bezpośrednio przekłada się na jej atrakcyjność.
Rzecz jasna główny protegowany ma spectrum możliwości do zademonstrowania. Skradanie się, przenoszenie martwych ciał strażników, zmiana ubrań, minowanie ścieżek patrolów, rzucanie nożem, strzelanie z karabinu snajperskiego, używanie wytrycha... Takie rzeczy tylko u Mateczki Rosji.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler