Mass Effect 3: Citadel (PC) - okladka

Mass Effect 3: Citadel (PC)

Premiera:
05 marca 2013
Premiera PL:
05 marca 2013
Platformy:
Gatunek:
Akcja / RPG
Język:
- napisy
Producent:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (15)Gram (1)Ukończone (18)Kupię (3)

Opis Mass Effect 3: Citadel (PC)
DevMat @ 16:33 25.02.2013
"DevMat"

Śr. długość gry: 3h 52min

+ czaswięcej

Mass Effect 3: Citadel to ostatnie DLC do fabularnego trybu trzeciej części kosmicznego uniwersum od BioWare.

Rozszerzenie zabiera nas do najważniejszego miejsca galaktyki, czyli tytułowej Cytadeli. Załoga komandora Shepard staje się celem tajnego ugrupowania działającego w mieście. Naszym zadaniem jest odkrycie, kto tym wszystkim kieruje i wyeliminowanie go. Podczas podróży zwiedzimy zarówno znane już miejsca, jak i całkowicie nowe. Naturalnie pojawią się postacie znane z poprzednich części.

Po zakończeniu zabawy możemy wrócić do Cytadeli i posiedzieć ze starymi przyjaciółmi. Twórcy do naszej dyspozycji oddali m.in. kasyno Citadel's Silver Coast oraz bar. Możliwe jest także posiadanie własnego mieszkania i urządzanie go według własnego upodobania.


Wkład w encyklopedię mieli:   TheCerbis,
PEGI: Od 18 latZawiera przemocZawiera mocny językZawiera kontrolowane rozgrywki sieciowe
Screeny z Mass Effect 3: Citadel (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosshuwar   @   12:21, 07.06.2013
Spoiler: Najbardziej pożądane, czyli...
wszyscy przeżywają, przekaźniki masy zostają, więc podróże nadal są możliwe, syntetyki nie zostają zniszczone... Obecne optymalne zakończenie mimo wszystko nie daje tego wszystkiego - ja ukończyłem tak, że szlak trafił przekaźniki Konsternacja więc wszyscy zostali uziemieni.
0 kudosMicMus123456789   @   12:55, 07.06.2013
Jak się nie da? ;p spoiler
Dobra nie da się. Da się zrobić, że wszyscy przeżywają, przekaźniki zostają, syntetyki też, ale shepard "ginie". Osobiście wybrałem to zakończenie.
0 kudosshuwar   @   13:02, 07.06.2013
Cytat: MicMus123456789
Jak się nie da? ;p

Spoiler...
A no właśnie, byłoby idealnie z tym jednym wyjątkiem - pamiętam, że jak doszło do ostatecznego wyboru stałem długi czas i rozmyślałem... co ja mam do cholery zrobić. Tą wersję ze śmiercią też rozważałem, ale nie mogłem sam siebie uśmiercić.
0 kudosMicMus123456789   @   13:09, 07.06.2013
Ja o tym tak nie myślałem, bo jednak istnienie zostaje zachowane tyle, że w innej formie Uśmiech
0 kudosshuwar   @   13:25, 07.06.2013
Cytat: MicMus123456789
Ja o tym tak nie myślałem, bo jednak istnienie zostaje zachowane tyle, że w innej formie Uśmiech

No w sumie... masz sporo racji... hm, dało mi to do myślenia Cool
0 kudosgregory16mix   @   14:41, 07.06.2013
Cytat: MicMus123456789
Ja o tym tak nie myślałem, bo jednak istnienie zostaje zachowane tyle, że w innej formie Uśmiech
Jedyne słuszne zakończenie dla idealisty Uśmiech

Chociaż czwarte zakończenie było smutne Uśmiech
0 kudosshuwar   @   23:31, 20.08.2013
Ale wypasione DLC :-) Nie da się go przyrównać do żadnego innego. Zaskakująca akcja, a do tego podrasowana sporą dawką humoru. Uśmiałem się słuchając niektórych dialogów. Akcja ze szczoteczką rozbawiła mnie do łez ... nie myślałem, że ten wypasiony przedmiot codziennego użytku odegra taką kluczową rolę w ME. LOL do kwadratu!
0 kudosMicMus123456789   @   10:16, 30.10.2016
Po tylu latach od premiery DLC w końcu kupiłem i ograłem i powiem szczerze, że żałuje że nie zakupiłem go od razu po premierze. DLC jest rewelacyjne Szczęśliwy Wątek główny okazał się nad wyraz ciekawy, a nowe lokacje i nowy sposób ich przedstawiania czy raczej pokazywania zrobił na mnie ogromne wrażenie. Ale to co najbardziej wgniotło mnie w fotel to dialogi oraz humor w nich zawarty, dla mnie to mistrzostwo praktycznie każdy dialog między członkami naszej załogi był napakowany humorem i ironią, do tego rzucane co jakiś czas dowcipy czy anegdotki związane z wcześniejszymi przejściami załogi Normandi Szczęśliwy Rozbroiło mnie to gdy Tali wchodziła po drabinie i strzelano do niej, a tu nagle dialog "Wchodzę po drabinie, nie oszukujcie" xD DLC warte jest ponownego ogrania dla samych dialogów Szczęśliwy
0 kudosJackieR3   @   10:29, 30.10.2016
Cytat: MicMus123456789
Rozbroiło mnie to gdy Tali wchodziła po drabinie i strzelano do niej, a tu nagle dialog "Wchodzę po drabinie, nie oszukujcie"

No ale to monolog a nie dialog przecie. Zdziwiony
Dodatek co prawda ukończyłem ale w sumie nie za bardzo go kojarzę bo miałem podstawkę i dodatki w kupie.Czyli tak jak powinna wyglądać gra od początku.
0 kudoskobbold   @   13:39, 30.10.2016
Może wraz z wydaniem nowego ME, EA pójdzie po rozum do głowy i pozwoli na zakup dodatków w normalny sposób a nie za punkty BW. Inaczej niestety się z nimi nie zapoznam.
0 kudosBarbarella.   @   21:47, 05.06.2023
Za dodatki w ME2 BioWere musiało oberwać bo tutaj naprawdę się postarali. Kolejny po Omedze który mnie wbija w fotel. Humoru tu faktycznie więcej niż normalnie. Tutaj by się przydał dubbing bo czytając napisy a szkoda je pominąć ginę częściej niż normalnie.
0 kudosGuilder   @   22:30, 05.06.2023
Z tym konkretnym dodatkiem miałem o tyle problem, że nijak nie pasuje do głównej osi fabuły. Żniwiarze niszczą Ziemię i pół Drogi Mlecznej, a my w tym czasie sobie w Cytadeli bibkę robimy. No nie ma to sensu najmniejszego.
0 kudosBarbarella.   @   22:40, 05.06.2023
Zgadza się. Też mi to lekko nie pasowało ale w sumie cała oś fabuły gry to tak trochę się nie trzyma kupy ani d..... Jak wspomniałeś Żniwiarze niszczą Ziemię, wygląda to na kwestię nawet nie dni ale godzin tak wszystko masakrują. A my latamy po galaktyce z przeróżnymi misjami tam i z powrotem i mamy od cholery czasu. Po prostu trzeba przymknąć na to oko a wtedy i ten dodatek do przełknięcia. Uśmiech
Dodaj Odpowiedź