Assassin's Creed III: Tyrania Króla Waszyngtona - Hańba (PC) - okladka

Assassin's Creed III: Tyrania Króla Waszyngtona - Hańba (PC)

Premiera:
19 lutego 2013
Premiera PL:
19 lutego 2013
Platformy:
Gatunek:
Akcja
Język:
Producent:
Wydawca:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (26)Gram (10)Ukończone (19)Kupię (3)

Opis Assassin's Creed III: Tyrania Króla Waszyngtona - Hańba (PC)
DevMat @ 20:40 27.12.2012
"DevMat"

Śr. długość gry: 5h 46min

+ czaswięcej

Tyrania króla Waszyngtona to zestaw w skład którego wchodzą trzy dodatki DLC do Assassin's Creed III. Całość dostępna jest za darmo dla posiadaczy Season Pass, cała reszta musi za dodatkową zawartość zapłacić.

Fabuła przedstawia alternatywne dzieje George'a Washingtona. Gdy rewolucja ma się ku końcowi, na horyzoncie pojawia się nowy przeciwnik, którego nikt się nie spodziewał. Przywódca całego ruchu wyzwoleńczego poczuł pokusę nieograniczonej władzy i ogłosił się królem Ameryki. Jego rządy nie należą do najsprawiedliwszych, dlatego też nasz bohater musi powstrzymać człowieka, który jeszcze nie tak dawno temu, był jego przyjacielem.

Hańba to pierwszy z trzech dodatków opowiadających alternatywną historię Stanów Zjednoczonych. Connor budzi się jako Ratonhnhaké:ton, czyli człowiek który nigdy nie wstąpił do bractwa Assassynów, dzięki czemu ma możliwość spotkań z matką - Kaniehtí:io. Mimo to jednak musi wyruszyć na misję, celem której jest pokonanie tyrana.

Mechanika rozgrywki nie uległa zmianom. Nadal wcielamy się w postać zabójcy, a głównymi zajęciami jest walka i eksploracja świata. Pojawiły się za to nowe umiejętności bohatera, oraz zadanie poboczne.

PEGI: Od 18 lat
Screeny z Assassin's Creed III: Tyrania Króla Waszyngtona - Hańba (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudoslukasrada   @   14:29, 30.12.2012
Tak nie dawno wyszła gra a tu już dodatek na horyzoncie. Fajnie, może dowiemy się kiedy Waszyngton dołączył do Templariuszy bo Shaun coś o tym mówił jak z nim gadałem.
0 kudosguy_fawkes   @   10:56, 20.11.2014
Muszę przyznać, że pierwszy epizod ma znacznie wyższe tempo akcji, niż podstawka. Na początku gracz czuje się totalnie zdeorientowany - podobnie jak główny bohater - bo świat, w którym się obudził, stanowi dokładną odwrotność wydarzeń z podstawowej gry. W parze z tym idą nowe możliwości, jak kozacki Wilczy Płaszcz czy przywołanie wilków, choć to akurat jest już słabsze. Szkoda tylko, że poza intensywnymi misjami głównymi nie ma nic ciekawego do roboty - niewielką mapę upchano znajdźkami oraz cywilami potrzebującymi pomocy, ale poza tym dodatkowym ekwipunkiem czy jego rozbudowaniem w żaden sposób nie skłaniają do wysiedzenia przez monitorem jeszcze ok. godziny.
Tak czy siak pomysł na dodatek jest niezły i ciekawi mnie, co Ubi zrobiło z nim w dalszych epizodach.