Unmechanical to gra logiczna, od niezależnego studia Teotl.
Gracz wciela się w postać małego, latającego robota. Zostaje on wciągnięty pod ziemię do tajemniczego świata, złożonego z korytarzy rur i maszyn. Nasz heros musi przebrnąć przez te wszystkie labirynty, unikając tym samym czyhających na niego niebezpieczeństw i rozwiązując łamigłówki pozwalające przejść dalej.
Mechanika rozgrywki polega na rozwiązywaniu kolejnych zagadek napotkanych w świecie gry. Na początku są one stosunkowo proste, jak choćby naciśniecie przycisku, czy przesunięcie obiektu, przy użyciu specjalnego narzędzia, które znajduje się u nas w ekwipunku. Naturalnie im dalej w las tym trudniej, łamigłówki wymagają dłuższego zastanowienia i są zdecydowanie trudniejsze od tych początkowych. Całość wystarcza na około 4 godzin zabawy.
Na wyróżnienie zasługuje oprawa audio-wizualna. Oba elementy doskonale nadają klimatu produkcji. Warto odnotować, że tytuł to połączenie grafiki dwu i trójwymiarowej, napędzanej przez silnik Unreal.
O ile moje obliczenia są poprawne (choć z matematyki zawsze byłem noga), koszt robocizny głównego bohatera Unmechanical to niecałe 3€ na godzinę. Stawka godziwa, choć kokosów nie zbije, gdyż Teo...
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler