Peter Molyneux komentuje pierwsze recenzje Fable II

Od niedawna w sieci i czasopismach zaczęły pojawiać się pierwsze recenzje, oceniające najnowsze dzieło Lionhead Studios, czyli Fable 2.

@ 22.10.2008, 16:48
xbox 360

Peter Molyneux komentuje pierwsze recenzje Fable II

Od niedawna w sieci i czasopismach zaczęły pojawiać się pierwsze recenzje, oceniające najnowsze dzieło Lionhead Studios, czyli Fable 2. Dotychczas co najmniej 30 różnych źródeł zagłębiło się w świat Albionu, wystawiając produkcji adekwatne do jej jakości noty, co pozwoliło jednocześnie portalowi Metacritic wyciągnąć z nich całkiem przyzwoitą średnią, na poziomie 89 procent. Jako, że Peter Molyneux do ludzi mało wylewnych nie należy, niedługo trzeba było czekać na ustosunkowanie się przez niego do tekstów, publikowanych jeden po drugim w prasie internetowej i tradycyjnej.

Fable II musiała być jedną z najtrudniejszych gier, do zrecenzowania. Świat jest niezwykle duży, a fabuła i gameplay są olbrzymie. Sposób, w jaki recenzenci zdołali oddać całe to doświadczenie w zaledwie paru stronach, jest niesamowity. Zacząłem reagować niezwykle emocjonalnie, gdy czytałem recenzje ludzi i widziałem, jak odmiennie redaktorzy reagowali na Fable. (...) Chciałbym złożyć osobiste podziękowanie do wszystkich recenzentów, za ich cierpliwość i wiarę, powiedział Molyneux, w wywiadzie udzielonym serwisowi Computerandvideogames.

Fable 2 już wczoraj trafiło na rynek w Ameryce Północnej. My na naszą kolej zaczekamy jeszcze dwa dni, czyli do 24 października.
Peter Molyneux komentuje pierwsze recenzje Fable II
Peter Molyneux komentuje pierwsze recenzje Fable II


Sprawdź także:
Fable 2

Fable 2

Premiera: 21 października 2008
XBOX 360, PC

Fable 2 to kontynuacja jednej z najciekawszych gier RPG ostatnich lat. Tytuł ten charakteryzował się bardzo dobrą grafiką, wciągającą fabułą, oraz faktem, że główny bohat...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?