Snajper: Sztuka Zwyciężania - taktyka i nowe tryby gry

Jednym z najważniejszych elementów w nowym FPS-ie City Interactive – Snajper: Sztuka Zwyciężania – są ustawienia kamery.

@ 20.11.2007, 16:37
"Arturo"
pc, press info

Snajper: Sztuka Zwyciężania - taktyka i nowe tryby gry

Jednym z najważniejszych elementów w nowym FPS-ie City InteractiveSnajper: Sztuka Zwyciężania – są ustawienia kamery. W przypadku oddania perfekcyjnego strzału widziany przez nas obraz zmienia się na jeden z dwóch trybów bullet cam. W pierwszym kamera podąża za pociskiem, w drugim obraca się wokół niego. W obu przypadkach towarzyszy nam efektowny bullet time, czyli spowolnienie akcji.

W Snajperze przewidziano także dwa tryby gry. W podstawowym (zręcznościowym) widzimy cały czas rzeczywiste miejsce, w które trafi kula (po uwzględnieniu wszystkich czynników zewnętrznych – grawitacji, wiatru czy drżenia rąk). W trybie Weteran będziemy musieli sami wziąć odpowiednią poprawkę na aktualnie panujące warunki zewnętrze.

Oddanie w nasze ręce snajperki ma duże znaczenie taktyczne. Snajper nie jest grą, w której możemy samotnie ruszyć na większą ilość przeciwników, nie licząc się z konsekwencjami. Równie tragicznie skończy się starcie z pojedynczym żołnierzem, jeśli ten będzie dysponował mocniejszą od nas bronią. Użycie snajperki i działanie z ukrycia to najczęściej jedyna możliwość przedarcia się przez teren wroga. Niezbędne jest jednak oszczędne korzystanie z zapasów amunicji. Bez pocisków, karabin snajperski może przydać się co najwyżej do walki wręcz.

Cechy gry:
- Wiernie odtworzone karabiny snajperskie: Mosin-Nagant PU i Mauser98KS
- Zaawansowany system balistyczny wykorzystujący m.in. wiatr i grawitację
- Unikalny system obsługi broni snajperskiej, uwzględniający m.in. kondycję strzelca (oddech, koncentracja)

Snajper: Sztuka Zwyciężania trafi na rynek już w listopadzie!

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?