Stellar Blade - walka z bossem i nowa lokacja na świeżym gameplayu

W sieci pojawił się interesujący materiał filmowy, ukazujący rozgrywkę w Stellar Blade.

@ 03.04.2024, 16:33
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps5

Stellar Blade - walka z bossem i nowa lokacja na świeżym gameplayu

Stellar Blade to nowe przedsięwzięcie studia Shift Up, które zadebiutuje w kwietniu wyłącznie na konsolach PLayStation 5. Jeśli na premierę projektu czekacie, koniecznie zerknijcie na widoczny poniżej gameplay. Ekipa portalu IGN otrzymała od wydawcy możliwość zuploadowania około 15-minutowej rozgrywki.

Duża popularność Stellar Blade w ostatnim czasie to zasługa darmowego demo, dostępnego na PS5, a także całkiem sprawnie prowadzonej kampanii marketingowej, dzięki której co rusz poznajemy nowe szczegóły na temat przedsięwzięcia. Tym razem mamy właśnie gameplay.

Na filmie widzimy jak główna bohaterka Stellar Blade, Eve, przemierza metro i walczy z napotkanymi przeciwnikami. Otwiera ona też skrzynie, przegląda znalezione informacje oraz przeszukuje otoczenie. Punktem kulminacyjnym materiału jest walka z bossem zwanym Juggernaut.

Jeśli czekacie na premierę Stellar Blade, pamiętajcie że zaplanowano ją na 26 kwietnia, wyłącznie na PlayStation 5. Z wcześniejszych doniesień wynika, że grać będziemy w 4K oraz z płynnością 60 klatek na sekundę.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosBarbarella.   @   16:56, 03.04.2024
No no. Teraz widzę dlaczego MrPack i Balic87 tak się podjarali tą grą. Zadziorny Pewno gdybym była facetem to dla tej panny specjalnie kupiłabym te PS5, kto wie. Może w przyszłości będzie jakaś konwersja na peceta no i cheaty na tego Bossa. Uśmiech
0 kudosmrPack   @   17:18, 03.04.2024
Cytat: Barbarella.
No no. Teraz widzę dlaczego MrPack i Balic87 tak się podjarali tą grą. Zadziorny Pewno gdybym była facetem to dla tej panny specjalnie kupiłabym te PS5, kto wie. Może w przyszłości będzie jakaś konwersja na peceta no i cheaty na tego Bossa. Uśmiech
Oj tam od razu podjarani Dumny Nie żałowali polygonów na EVE i jej ekhm wdzięki Niewinny Martwią mnie trochę te soulsowe elementy, bo perfekcyjne bloki i uniki są tu kluczowe... lub ja tak lamiłem w demie, że parę razy zginąłem Konsternacja
0 kudosMicMus123456789   @   19:43, 03.04.2024
Po zagraniu w demo wiem, że kupię pełną wersję. Grało się przyjemnie i gra klimatem przypomniała mi nieco ostatnie FF, pewnie dlatego, że klimat jest dość podobny. I nie wiem czy walka wymaga bardzo precyzyjnego unikania i parowania czy może ja coś źle robiłem, bo średnio mi wychodziło, a tyle gier Soulso podobnych ograłem xD
0 kudosBarbarella.   @   20:44, 03.04.2024
Przypuszczam że obaj mieliście rozproszoną uwagę. Rozbawiony
W każdym razie wiem że jeżeli tacy mistrzowie ginęli to ja nie mam co żałować że gra tylko na PS5. Uśmiech
0 kudosLucas-AT   @   00:44, 10.04.2024
Ograłem wczoraj demo. Hype wystrzelił. Setting trafił w mój gust idealnie. Ponury świat postapokaliptyczny. Design lokacji to małe mistrzostwo. Grafika robi wrażenie. Po ilości detali i geometrii widać, że to nie gra, która powstawała jeszcze na PS4.

Co prawda, trudno mi rozgryźć tę walkę i dostaje łomot. Cały czas próbuję grać w ten tytuł jak w slashera, mimo że wiem, że takie podejście nie jest właściwe, bo to bardziej souls lite. To chyba przez to, że gra wygląda jak slasher i niewłaściwe sygnały są wysyłane do mojej podświadomości. Mam niemałe doświadczenie w soulsach, a więc powinno kliknąć w końcu, przynajmniej mam taką nadzieję. Może potrzeba więcej czasu na naukę i zrozumienie zasad tej walki.

Ten dron latający za nami jednak niepotrzebny. Wsadzony na siłę by wymusić jakieś dialogi i podpowiedzi, bo teraz w grach tak musi być. A moglibyśmy ten świat zwiedzać sami - dodałoby to tylko do klimatu, jak w Returnalu, gdzie jest nawet podobny klimat i gdzie ta samotność budowała tylko poczucie zaszczucia.
0 kudosMicMus123456789   @   11:58, 10.04.2024
Cytat: Lucas-AT
Ten dron latający za nami jednak niepotrzebny. Wsadzony na siłę by wymusić jakieś dialogi i podpowiedzi, bo teraz w grach tak musi być. A moglibyśmy ten świat zwiedzać sami - dodałoby to tylko do klimatu, jak w Returnalu, gdzie jest nawet podobny klimat i gdzie ta samotność budowała tylko poczucie zaszczucia.


Może nie trzeba postaci od razu samej sobie zostawiać, ale mogli się ograniczyć do komunikatora lub czegoś w tym stylu. Ewentualnie dron by pasował gdyby był towarzyszem SI.
0 kudosLucas-AT   @   12:35, 10.04.2024
Ogromny plus oczywiście za to, że to nie open world. Za samo to należy się zakup.
0 kudosmrPack   @   16:04, 10.04.2024
Zamówiłem... niech się dzieje co chce Dumny Skoro nie tylko mi walka nie szła to stwierdziłem, że zaryzykuję. Przynajmniej widoki będą ładne i będzie na co popatrzeć Niewinny Zawstydzony Diabelski pomysł
Dodaj Odpowiedź