Death Stranding 2: On the Beach - na wygląd lokacji wpływ będą miały trzęsienia ziemi, pożary lasów, powodzie itd.

W Death Stranding 2: On the Beach istotną rolę odegrają ciągle zmieniające się lokacje. Zabawa ma być dzięki temu bardziej atrakcyjna.

@ 12.02.2024, 12:49
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps5

Death Stranding 2: On the Beach - na wygląd lokacji wpływ będą miały trzęsienia ziemi, pożary lasów, powodzie itd.

Death Stranding 2: On the Beach zostało ujawnione w trakcie ostatniego State of Play. Zobaczyliśmy wówczas interesujący zwiastun i poznaliśmy pierwsze szczegóły na temat projektu. Mimo że wiele pytań nadal pozostaje bez odpowiedzi, za sprawą nowego filmu na HideoTube dowiedzieliśmy się co nieco na temat wirtualnego świata, przygotowywanego przez twórców.

Jednym z najważniejszych elementów zabawy w Death Stranding 2: On the Beach będzie eksploracja. Twórcy postanowili więc przygotować system, który w czasie rzeczywistym deformował będzie obszary, po których się poruszamy. Deformacja będzie związana z trzęsieniami ziemi, pożarami lasów, powodziami oraz innymi naturalnymi zjawiskami, wpływającymi na kształt mapy.

Kilka ujęć prezentujących możliwości nowego systemu mogliśmy ujrzeć w ostatnim zwiastunie. Pokazano w nim m.in. powódź niszczącą most, a także górę ulegającą destrukcji w wyniku potężnego trzęsienia ziemi. Na razie nie wiemy jak te naturalne zjawiska będą się materializować. Czy będą losowe, czy oskryptowane i jak mocno wpłyną na przebieg zabawy, ale najpewniej niebawem się to zmieni.

Inną ciekawostką na temat Death Stranding 2: On the Beach ujawnioną w poniższym programie jest miejsce akcji. Okazuje się, że akcja projektu nie toczy się w Ameryce Północnej, ale w na całkiem innym kontynencie. Na jakim? Tego w tym momencie nie wiemy.

Premierę Death Stranding 2: On the Beach zaplanowano na 2025 rok, a grać będziemy wówczas wyłącznie na PlayStation 5.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
1 kudosMicMus123456789   @   20:18, 12.02.2024
Ten system czy też sam pomysł robi wrażenie, ale stawiam, że będą to oskryptowane akcje, mimo wszystko trudno było by się poruszać czy budować gdyby w każdej chwili wszystko mogło przepaść. Mam też nadzieję, że poprawią walkę tak z ludźmi jak i wynurzonymi czy jak się tam oni nazywali. W pierwszej część mniej więcej od połowy gry walka nie była w ogóle trudna.
0 kudosBarbarella.   @   20:20, 12.02.2024
Cytat: MicMus123456789
Mam też nadzieję, że poprawią walkę tak z ludźmi jak i wynurzonymi czy jak się tam oni nazywali. W pierwszej część mniej więcej od połowy gry walka nie była w ogóle trudna.

Mam nadzieję że nic nie będą poprawiać. Zadziorny
1 kudosfebra1976   @   22:58, 12.02.2024
Cokolwiek by o Kojimie powiedzieć, że odtwórczy, że mataczy, udziwnia. Jednak sposób w jaki to robi zawsze robi wrażenie, nie można obok jego gier przejść obojętnie. 16mln sprzedanych kopi Death Stranding o tym świadczy, ja bawiłem się przednio.
0 kudosmrPack   @   09:24, 13.02.2024
Możliwe, że opanowali silnik Decima w takim stopniu, że wycisną z niego ile się da w DS 2. Czekam Cool