The Last of Us Online zostało oficjalnie anulowane
Studio Naughty Dog poinformowało, że sieciowy projekt w świecie The Last of Us nie będzie już tworzony. Zamiast tego ekipa zajmie się grami dla jednego gracza.
Jeśli liczyliście na to, że zagracie w sieciówkę w świecie The Last of Us, to niestety musimy Was zasmucić. Naughty Dog poinformowało, że tytuł oficjalnie nazwany The Last of Us Online został anulowany i nie trwają już nad nim prace. Decyzję podjęto ze względu na to, że było to przedsięwzięcie zbyt ambitne i wymagałoby wielu lat wsparcia popremierową zawartością. Zamiast tego studio chce jednak robić gry dla jednego gracza, z których słynie i na których zna się najlepiej.
"Ekipa odpowiedzialna za multiplayer prowadziła przedprodukcję gry od momentu zakończenia prac nad The Last of Us: Part II - tworząc doświadczenie, które było unikatowe i miało niebywały potencjał. Gdy ekipa sieciówki wprowadzała zmiany do swojego pomysłu na The Last of Us Online, jej wizja się krystalizowała, a gameplay stawał się bardziej dopracowany i satysfakcjonujący. Byliśmy entuzjastycznie nastawieni do kierunku, w którym szliśmy".
"Przechodząc do pełnej produkcji zdaliśmy sobie sprawę z ogromnego rozmachu oraz ambicji gry. Aby wydać i wspierać The Last of Us Online musielibyśmy przeznaczyć wszelkie zasoby naszego studia, by tworzyć popremierową zawartość w nadchodzących latach, co mocno wpłynęłoby na przyszłe gry dla jednego gracza. Więc mieliśmy dwie ścieżki: stajemy się studiem nastawiony na gry-usługi albo nadal skupiamy się na grach dla jednego gracza, które są dziedzictwem Naughty Dog".
"Jesteśmy niebywale dumni ze wszystkich w studiu, którzy zajmowali się tym projektem. Nauki oraz inwestycje w technologię z tej gry przejdą do kolejnych projektów i będą bezcenne w kierunku, w którym zmierzamy, jako studio".
W tym momencie nie wiemy czym dokładnie zajmuje się ekipa, ale pewne jest, że nie jest to tytuł nastawiony na rozgrywki sieciowe.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler