Call of Duty: Modern Warfare III było tworzone tylko 16 miesięcy
Niska jakość Call of Duty: Modern Warfare III to efekt zaledwie 16 miesięcy prac nad nim.
Według doniesień, Call of Duty: Modern Warfare III i niektórzy z jego twórców ucierpieli z powodu pospiesznego cyklu produkcyjnego gry. Deweloping trwał podobno zaledwie 16 miesięcy.
Kilkunastu obecnych i byłych twórców Call of Duty powiedziało Bloombergowi, że projekt rozpoczął swój żywot jako rozbudowane rozszerzenie do zeszłorocznej gry Modern Warfare 2. Jego akcja miała się rozgrywać w Meksyku.
Stwierdzono jednak ponadto, że dyrektorzy Activision postanowili przedsięwzięcie zrestartować nakazując ekipie studia Sledgehammer Games opracowanie pełnoprawnej kontynuacji zawierającej wątek fabularny wymagający podróżowania po całym świecie, z czego słynie cykl.
Niektórzy pracownicy, którzy podobno musieli pracować nocami i w weekendy, aby ukończyć dzieło, powiedzieli, że poczuli się zawiedzeni, ponieważ obiecano im, że tego typu problemy nie powtórzą się po wydaniu poprzedniej gry studia, czyli Call of Duty: Vanguard, wykonanym w podobnie ograniczonym cyklu.
Deweloperzy wyrazili również frustrację związaną z koniecznością uzyskiwania zgody na zawartość od pierwotnego twórcy Call of Duty i twórcy podserii Modern Warfare, studia Infinity Ward, co było podobno nieefektywne i czasami skutkowało koniecznością wprowadzania niepożądanych zmian.
Nie otrzymaliśmy niestety od wydawcy, ani dystrybutora przedpremierowej wersji Call of Duty: Modern Warfare III, a w związku z tym na naszą recenzję będziecie musieli poczekać.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler