EA Sports WRC - wiemy, jak gra działać będzie na konsolach
Studio Codemasters ujawniło w jaki sposób działać będzie EA Sports WRC na konsolach oraz jakie detale będą ich odpowiednikiem na PC.
Premiera EA Sports WRC coraz bliżej, a w związku z tym deweloperzy chętnie dzielą się szczegółami na temat nadchodzącego przedsięwzięcia. Tym razem, za sprawą managera społeczności studia Codemasters, dowiedzieliśmy się jakie będą parametry obrazu na konsolach.
Z opublikowanego na Reddit posta wynika, że EA Sports WRC celować będzie na konsolach w 60 klatek na sekundę. Jeśli mówimy o PlayStation 5 oraz Xboksach Series X, ujrzymy ponadto rozdzielczość 4K, a w przypadku słabszej konsoli Xbox Series S obraz będzie wyświetlany w rozdzielczości 1440p. Nie wiemy niestety jaka będzie natywna rozdzielczość renderingu. Twórcy zastosowali w grze skalowanie.
Porównując oprawę wizualną na komputerach osobistych - warto zerknąć na wymagania sprzętowe - na konsolach zobaczymy detale porównywalne ze szczegółami ustawionymi na "wysokie" na PC. Przynajmniej w przypadku PlayStation 5 oraz Xboksów Series X. Słabszy wariant konsoli Microsoftu będzie miał detale odpowiadające średnim lub niskim z PC.
Na koniec przypomnę, że datę premiery EA Sports WRC zaplanowano na 3 listopada. Grać będziemy wówczas na PC, PS5 oraz XS.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler