Switch 2 będzie korzystał z rekonstrukcji promieni oraz DLSS 3.5?
Switch 2 korzysta z technologii DLSS 3.5 od firmy NVIDIA, ale nie będzie to prawdopodobnie pełny zestaw funkcji dostępnych w narzędziu.
Switch 2 nie został jeszcze oficjalnie zapowiedziany, ale w sieci pojawia się coraz więcej plotek dotyczących urządzenia. Tym razem dowiedzieliśmy się, że przenośna konsolka Nintendo prawdopodobnie wykorzystywać będzie technologię DLSS 3.5, ale nie będzie ona dysponować wszystkimi jej właściwościami. Nowe, niepotwierdzone doniesienia, docierają do nas za sprawą podcastu z MVG.
NateTheHate, znany insider, twierdzi, że Switch 2 będzie dysponować wsparciem dla DLSS 3.5, ale nie będzie on korzystał z wszystkich jego możliwości. Nie zobaczymy m.in. generowania klatek na sekundę, ale będzie np. rekonstrukcja promieni, podnosząca wydajność w grach, przy jednoczesnym zwiększeniu jakości obrazu.
Pierwsze możliwości Switcha 2 dziennikarze z całego świata mieli już szansę ujrzeć, choć NateTheHate twierdzi, że wszelkie uruchamiane na platformie dema technologiczne działały z wykorzystaniem DLSS 3.1. Do premiery sprzętu wiele spraw może się jednak jeszcze zmienić, a to oznacza, że także biblioteki dla renderingu mogą ulec zmianie.
Switch 2 zadebiutuje podobno w dwóch wersjach. Standardowa edycja kosztować ma rzekomo $449 (jakieś 2000 zł), a wydanie cyfrowe to koszt $399 (około 1800 zł). Oficjalna prezentacja urządzenia na pewno nastąpi niedługo, a my będziemy Wam oczywiście przekazywać wszelkie szczegóły na jego temat.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler