Far Cry 7 zadebiutuje jesienią 2025 roku i zaoferuje nieliniowy scenariusz?

W sieci pojawiły się nowe plotki na temat Far Cry 7. Okazuje się, że za jego opracowaniem stoi studio Ubisoft Montreal, a gra powstaje na silniku Snowdrop.

@ 27.09.2023, 21:11
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps5, xbox x/s

Far Cry 7 zadebiutuje jesienią 2025 roku i zaoferuje nieliniowy scenariusz?

Far Cry 7 nie zostało jeszcze oficjalnie zapowiedziane, ale z rozmaitych doniesień wynika, że Ubisoft przygotowuje obecnie dwie nowe części z popularnego cyklu. Pierwszą jest Far Cry 7, które będzie przeznaczone dla jednego gracza. Drugą jest natomiast projekt dedykowany potyczkom sieciowym, którego akcja przeniesie nas do alaskańskiej dziczy.

Na powyższym plotki się nie kończą. Znany insider, Tom Henderson, opublikował na łamach Insider Gaming nowy raport, z którego dowiadujemy się sporo nowych - choć nadal niepotwierdzonych - informacji. Jak twierdzi Henderson, w Far Cry 7 znajdziemy nieliniową opowieść, która nałoży na gracza ograniczenie czasowe. Naszym zadaniem będzie próba uratowania rodziny, która porwana została przez grupę szaleńców zwaną Sons of Truth. Poszczególnych członków rodziny będziemy mogli uratować w dowolnej kolejności.

W raporcie czytamy ponadto, że scenariusz będzie ulegał zmianie w zależności od naszych wyborów oraz poczynań. Na podstawie tego, co będziemy robić, niektórzy członkowie rodziny mogą niestety zginąć, a 100-procentowe ukończenie gry będzie oznaczało ocalenie wszystkich. Żeby było ciekawiej, na całą historię narzucony zostanie limit czasowy, a zmieszczenie się w nim będzie konieczne do osiągnięcia zwycięstwa. W tym momencie limit ustawiono na 72 godziny w grze, co przekłada się na 24 godziny w czasie rzeczywistym.

W Far Cry 7 znajdziemy ponadto całkiem nową mechanikę przesłuchań. Podczas gdy będziemy wyciągać informacje z jakiegoś pacjenta, będą oni całkowicie inaczej reagować na to, co się dzieje. Mogą nam powiedzieć prawdę, skłamać, przestać mówić, a nawet spróbować uciec, co czasem będzie się oczywiście udawać.

Henderson ponadto twierdzi, żę Far Cry 7 opracowywane jest przez Ubisoft MOntreal, czyli ekipę, która przygotowała Far Cry 2, 3, 4 oraz 5. Far Cry 6 opracowane zostało głównie przez Ubisoft Toronto. Nowy projekt przygotowywany jest na silniku Snowdrop, opracowanym przez Massive Entertainment, a nie jak do tej pory na Dunia. Premierę Far Cry 7 zaplanowano podobno na jesień 2025 roku, choć oczywiście warto pamiętać, że to tylko doniesienia.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosfrycek88   @   20:58, 28.09.2023
Mnie odstrasza pomysł z presją czasową. Nie lubię takich rozwiązań.
0 kudosBarbarella.   @   22:34, 28.09.2023
Cytat: frycek88
Mnie odstrasza pomysł z presją czasową. Nie lubię takich rozwiązań.

Ja też. Przez takie coś odbiłam się od świetnego przecież IGI Covert Strike. Poirytowany
0 kudosbalic87   @   23:20, 28.09.2023
72 godziny kampanii to chyba rekord jeżeli chodzi o główny wątek 😀

AC valhalla miał 50 godzin !

Przy takiej ilości dostępnego czasu chyba nikt nie powinien się czuć pod presjąSzczęśliwy 😜
0 kudosLucas-AT   @   08:04, 29.09.2023
Cytat: balic87
72 godziny kampanii to chyba rekord jeżeli chodzi o główny wątek 😀

AC valhalla miał 50 godzin !

Przy takiej ilości dostępnego czasu chyba nikt nie powinien się czuć pod presjąSzczęśliwy 😜

72h w grze. 24h w czasie rzeczywistym. Mi także nie podoba się takie rozwiązanie. Granie pod presją w grze, w której dużej mierze chodzi o eksplorację i zabawę w różnych aktywnościach pobocznych? Jakoś tego nie widzę.
0 kudosbalic87   @   10:09, 29.09.2023
@up
Racja ! 24h to trochę mało na kompletną eksplorację oraz zadania poboczne Smutny
Do tego jeżeli ktoś gra powoli to 50h wydaje się być takim minimum...

Trzeba będzie wypić ze 2 melisy oraz ustawić niższy poziom trudności aby nie tracić nerw i czasu na powtarzanie punktów kontrolnych Uśmiech 😜
0 kudosLucas-AT   @   12:27, 29.09.2023
Aliens: Dark Descent posiada podobny limit czasowy, który uaktywnia się chyba po 5 misji. Mamy ileś dni w grze na ukończenie kampanii. Ale tam gdy zegar dobije do zera czeka nas game over. Straszne rozwiązanie, bo czasu było bardzo mało i gra wywierała ogromną presję. Na szczęście jeden z patchy umożliwił wyłączenie tego licznika.
0 kudosBarbarella.   @   13:24, 29.09.2023
Przypomniało mi się że od pierwszego Fallouta się z tego powodu odbiłam. Nie przeszkadzała mi specjalnie pikselgrafika ale w czasie się nie zmieściłam a drugi raz już mi się nie chciało próbować.
0 kudosbalic87   @   14:36, 29.09.2023
Cytat: Barbarella.
Przypomniało mi się że od pierwszego Fallouta się z tego powodu odbiłam. Nie przeszkadzała mi specjalnie pikselgrafika ale w czasie się nie zmieściłam a drugi raz już mi się nie chciało próbować.
to jak z graniem w wiele gier na starego pegasusa Szczęśliwy
Nie przeszkadza zbytnio pikseloza a jedynie nieubłaganie płynący czas i denerwujący odgłos temu towarzyszący (np. W mario) Uśmiech 😜
1 kudosbalic87   @   14:38, 29.09.2023
Cytat: Lucas-AT
Na szczęście jeden z patchy umożliwił wyłączenie tego licznika.
"Tak powinno być w każdym banku" 😉
0 kudosGuilder   @   20:35, 29.09.2023
A mnie tam się ten pomysł podoba. Chyba najbardziej oryginalny, na jaki Ubisoft pokusił się od dekady.
Też się przez takie rozwiązanie zabierałem za pierwszego Fallouta jak pies do jeża. Po czym okazało się, że nie taki diabeł straszny, a gra stała się z miejsca jedną z moich ulubionych.
Jeśli dadzą 24h realnego czasu na kampanię, to przygotują ją realnie na maksymalnie połowę tego czasu. Ubi robi gry dla casuali, więc doskonale wiedzą, że nie mogą przesadzić. Poza tym gdzieś widziałem plotkę, że ów limit czasowy obowiązywałby tylko do pewnego momentu historii, a nie na cały wątek główny.
0 kudosBarbarella.   @   20:46, 29.09.2023
Cytat: Guilder
Ubi robi gry dla casuali,

Co prawda to prawda. Jeszcze w żadnego Far Cry'a nie grałam ale z Assassynami nie miałam większych problemów. Uśmiech Chociaż Prince Of Persia to nie wiem....rzucał mi kłody pod nogi. Konsternacja
0 kudosbalic87   @   11:21, 01.10.2023
Doszły mnie słuchy że odliczanie czasu ma być wstrzymywane po dotarciu do kryjówek lub bezpiecznych miejsc !!! 🙂

Czyli wedlug tych informacji czas 24h będzie związany jedynie z głównym wątkiem, zaś to ile go spędzimy na eksploracji oraz misjach pobocznych będzie zależeć wyłącznie od nas 😀

To całkowicie zmienia postać rzeczy i czyni nadchodzacy tytuł moim zdaniem zdecydowanie bardziej przystępny 😜 😉
Dodaj Odpowiedź