Remnant II na konsolach zaoferuje dwa tryby wyświetlania obrazu
Jeśli zdecydujemy się grać w trybie wydajności, podczas zabawy w Remnant II ujrzymy 60 klatek na sekundę, choć mogą być drobne spadki.
Dosłownie przed momentem na naszych łamach pojawiła się wiadomość, w której zawarty był zwiastun ukazujący postać łowcy w grze Remnant II. Jako że do premiery coraz mniej czasu, deweloperzy dzielą się z nami kolejnymi szczegółami dotyczącymi przedsięwzięcia. Tym razem dowiedzieliśmy się co nieco na temat tego, w jakiej rozdzielczości Remnant 2 działać będzie na konsolach.
Prezes Gunfire Games, David Adams, opublikował na Twitterze notkę, z której wynika, że Remnant II będzie oferować dwa tryby wyświetlania obrazu na konsolach. Gracze będą mogli wybrać albo tryb nastawiony na jakość, oferujący 30 klatek na sekundę oraz możliwie najwyższą rozdzielczość, jak również na wydajność. W drugim przypadku będziemy bawić się w 60 klatkach na sekundę, a rozdzielczość będzie skalowana dynamicznie.
Na razie niestety nie wiemy w jakiej rozdzielczości będą się bawić posiadacze konsol Xbox Series S i czy w ich przypadku także możliwe będzie wybieranie spośród dwóch trybów wyświetlania obrazu. Szczegóły na ten temat dostaniemy prawdopodobnie niebawem albo dopiero sami przekonamy się po premierze.
Datę wydania Remnant II zaplanowano na 25 lipca, a grać będziemy wówczas na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox Series X|S i PlayStation 5. Gdybyście planowali zakup wersji dla PC, koniecznie zerknijcie na jej wymagania sprzętowe.
Ok. So far these are easy. 1) yes you can turn off motion blur 2) No. No swamp stuff. Sorry. 3) Yes. There is a 60fps performance mode on console XSX and PS5. It may dip occasionally but it’s overall pretty solid.
— David Adams (@DadamsDavid) July 18, 2023
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler