Jurassic World Evolution 2 na nowym dzienniku dewelopera
Deweloperzy postanowili opowiedzieć co nieco na temat tego, jaka będzie nasza rola w Jurassic World Evolution 2.
Firma Frontier Developments opublikowała w sieci kolejny dziennik dewelopera, poświęcony grze Jurassic World Evolution 2. Tym razem deweloperzy opowiadają o tym, jak to jest tworzyć autentyczne doświadczenie Jurajskiego Parku oraz jak zmieniła się rola gracza.
W Jurassic World Evolution 2 zajmujemy się rozbudowywaniem oraz prowadzeniem parku tematycznego. W tym konkretnym przypadku mamy do czynienia z Parkiem Jurajskim, co oznacza, że nasi podopieczni to dinozaury. Naszym celem jest nie tylko zajmowanie się nimi, ale również wyłapywanie wielkich gadów na terenie Stanów Zjednoczonych i przenoszenie ich do ogrodu.
W nowym, widocznym poniżej dzienniku, twórcy wspominają o tym, że na potrzeby Jurassic World Evolution 2 przygotowali 75 gatunków dinozaurów, a dla każdego z nich mamy osobnym biom do zamieszkania. Są wśród nich oczywiście pustynie, a także tereny pokryte śniegiem - wszystko po to, by nasze dinozaury czuły się, jak u siebie w domu. Każdy biom i dinozaur to odmienne wyzwania, rzecz jasna.
Na potrzeby Jurassic World Evolution 2 przygotowano nie tylko kampanię fabularną, ale również tryb zabawy zwany Chaos Theory. Gdy go odpalimy, uczestniczymy w specjalnych scenariuszach typu "Co by było, gdyby..." opartych na filmowej sadze. Każde wydarzenie zostało oczywiście odpowiednio zmodyfikowane, by było jeszcze bardziej porywające.
Premiera Chaos Theory zaplanowana została na 9 listopada, a grać będziemy wówczas na PC, PlayStation oraz Xboksie. Jeśli rozważacie zakup wydania przeznaczonego dla blaszaków, koniecznie rzućcie okiem na jego wymagania sprzętowe.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler