Cyberpunk 2077 - testy wydajności z patchem 1.05. Zauważalny wzrost liczby klatek na konsolach
Nowa łatka poprawia wydajność.
Mimo zbliżających się świąt, ekipa CD Projekt RED z pewnością nadal nie może udać się na urlop. Deweloperzy w pocie czoła pracują nad poprawieniem swojej gry, Cyberpunk 2077, szczególnie w wersji na starsze konsole PlayStation 4 i Xbox One.
Kilka dni temu opublikowano patch 1.05. Łatka naprawiła sporo błędów, a jak wynika z pojawiających się w sieci materiałów - usprawniła także ogólną wydajność gry na wszystkich konsolach. W niektórych scenariuszach liczba wyświetlanych klatek wzrasta o około 10 fps, co przy wcześniejszej płynności w okolicach 12-15 klatek, jest wyraźną poprawą.
Usprawniono też inne elementy, takie jak zasięg widzianych w tle obiektów czy rozdzielczość. W przypadku podstawowego PlayStation 4 udaje się niekiedy dobić do 1080p, choć nadal gra stosuje dość agresywne skalowanie. Na Xboksie One maksymalna wyświetlana rozdzielczość to 900p. Wciąż jednak zauważalne są spadki do 720p w niektórych, najbardziej wymagających scenkach.
Widać jednak, że CD Projekt RED czyni postępy i już teraz Cyberpunk 2077 na konsolach działa wyraźnie lepiej, niż w dniu premiery. Jeśli więc planowaliście zwrot gry, może warto się z tym wstrzymać?
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler