Devil May Cry 5 Special Edition na Xboksie Series S bez wsparcia dla ray-tracingu
Na szczęście cała zawartość będzie taka sama, jak na mocniejszym next-genie Microsoftu.
Przed momentem opublikowaliśmy na naszych łamach wiadomość, której nikt się raczej nie spodziewał. Chodzi o kolejne przesunięcie premiery Cyberpunk 2077. Teraz nieco mniej szokujące, aczkolwiek również ważne doniesienia.
Jak się właśnie dowiedzieliśmy, Devil May Cry 5 Special Edition na Xboksie Series S nie będzie w stanie skorzystać z ray-tracingu. Słabszy wariant nowej platformy Microsoftu nie jest w stanie obsłużyć wspomnianej technologii i dlatego deweloperzy z niej zrezygnowali. Na szczęście to jedyne "cięcie", jakiego dokonano.
Na Xboksie Series S, prócz ray-tracingu, dostaniemy pełne doświadczenie. Otrzymamy więc możliwość wcielenia się w Virgila, nowy poziom trudności oraz znacznie zredukowane czasy wczytywania danych. Bawić będziemy się też w trybie oferującym aż 120 klatek na sekundę.
Na koniec nadmienię jeszcze, że Devil May Cry 5 Special Edition dla Xboksa Series X nie będzie miało ray-tracingu od premiery. Zostanie on do gry dodany w późniejszym czasie, w formie aktualizacji. Tylko na PlayStation 5 będziemy podziwiać ray-tracing od dnia debiutu.
Premiera Devil May Cry 5 Special Edition zaplanowana została na dzień 10 listopada bieżącego roku. Będzie ono dostępne wyłącznie na Xboksie Series X/S oraz PlayStation 5.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler