Szef Epic Games uważa, że ekrany wczytywania w grach się kończą
Chwali on też system przechowywania danych, opracowany przez Sony.
Kilka godzin temu na naszych łamach mogliście obejrzeć demo technologiczne, ukazujące najnowszy silnik graficzny studia Epic Games, Unreal Engine 5. Firma dumna jest oczywiście z tego, co udało jej się osiągnąć, a jej szef przyszłość gier widzi w jaskrawych kolorach.
Tim Sweeney rozmawiał niedawno z Geoffem Keighley'em, a w trakcie wywiadu przyznał, że kolejna generacja konsol zmieni bardzo dużo. W jego opinii nie będziemy już m.in. oglądać ekranów wczytywania. Rozgrywka będzie płynna i nieprzerwana, co ma zwiększyć przyjemność z zabawy.
"System przechowywania danych opracowany przez Sony jest światowej klasy. Nie tylko najlepszy na konsolach, ale najlepszy na każdej platformie. Lepszy niż najwyższej jakości PC", powiedział Sweeney.
"Świat ekranów wczytywania dobiegł końca. Dni pojawiających się modeli, podczas gdy przemierzasz środowisko gry dobiegły końca".
"Efekt jest taki, że jesteś w stanie tworzyć gry, które wciągają od początku do końca setek godzin rozgrywki".
Konsole następnej generacji zadebiutują pod koniec bieżącego roku. Wówczas okaże się czy predykcje szefa Epic Games znajdą odzwierciedlenie w rzeczywistości. Trzymamy kciuki, aby faktycznie tak było.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler