Metro: Redux z ograniczeniem na Switchu do 30 klatek
Metro: Redux, które zostało niedawno zapowiedziane na konsolę Nintendo Switch, będzie działało w ograniczeniu do 30 klatek na sekundę i w dwóch rozdzielczościach.
Kilka dni temu wydawca gier z serii Metro i studia 4A Games, firma Deep Silver, ogłosił, że kompilacja zremasterowanych dwóch pierwszych części strzelanki w uniwersum autorstwa pisarza Dmitrija Głuchowskiego ukaże się na przenośnej konsoli Nintendo Switch. Jak można było się domyślać, ich działanie będzie obwarowane kilkoma warunkami!
Przede wszystkim, co możecie już zauważyć na opublikowanych przy okazji zapowiedzi screenshotach, jakość oprawy wizualnej będzie zdecydowanie gorsza od tych z PlayStation 4 czy Xboksa One. Oprócz tego, jak poinformowali dzisiaj deweloperzy (4A Games samodzielnie przygotowuje port na Switcha) redakcję serwisu Wccftech, Metro: Redux na konsoli Nintendo będzie odpalane w dwóch trybach - 720p i 1080p. Oba warianty przewidują wyłącznie 30 klatek na sekundę.
Pierwsza opcja dedykowana jest trybowi "mobilnemu", kiedy w Metro gramy na przenośnej konsoli. Podbita rozdzielczości do 1080p zostaje wyłącznie w trybie domyślnym, czyli kiedy urządzenie znajduje się w stacji dokującej. Dla wersji Lite, która owej stacji nie posiada, prawdopodobnie jedyną opcją jest 720p i 30 fpsów.
Metro: Redux na Nintendo Switch zadebiutuje 28 lutego tego roku - także w polskiej w polskiej wersji językowej (napisy).
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler