Darksiders Genesis będzie całkiem długie
W ramach gry będziemy mogli przemierzyć całkiem spory wirtualny świat.
Marka Darksiders w najbliższym czasie zmieni swoje założenia. Stanie się tak za sprawą Darksiders Genesis, które nie będzie przedstawicielem gatunku przygodowych gier akcji, ale hack'n'slashem z krwi i kości.
Twórcy Darksiders Genesis, Airship Syndicate, postanowili dziś ujawnić, że ich najnowsze dzieło składać będzie się z 11 poziomów, a przemierzenie ich wszystkich pochłonie mniej więcej 15 godzin wolnego czasu gracza. W trakcie progresji będziemy oczywiście walczyć z zastępami wrogów, a wśród nich będzie też 5 bossów.
Fabuła Darksiders Genesis opowiada wydarzenia na długo przed pierwszą odsłoną Darksiders. Wojna i Waśń dostali zadanie inwazji na piekło, gdzie enigmatyczny Lucyfer zaburzył równowagę między niebiosami a podziemiem, przyznając władzę oraz moc demonicznym lordom. Misja jest prosta - zabić ich wszystkich.
Premierę Darksiders Genesis zaplanowano na dzień 5 grudnia - wówczas grać będziemy na PC (wymagania). Jeśli chodzi o pozostałe platformy, czyli konsole PlayStation 4, Xbox One i Switch, zagramy w przyszłym roku, a konkretniej 14 lutego, czyli w Walentynki.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler