Dying Light - Techland świętuje trzy lata obecności gry na rynku
To już trzy lata od wielkiej premiery niemniej wielkiego Dying Light na konsolach i pecetach.
Okazuje się, że firma Techland przygotowała coś specjalnego na jubileusz trzech lat obecności gry Dying Light na rynku. Od pamiętnej premiery zombiaków z Harran na rynku minęło już sporo czasu - jak wspominacie ten okres?
Tytuł trafił na rynek 27 stycznia 2015 roku. Z miejsca zyskał on ogromną popularność i, według oficjalnych statystyk, ponad 13 milionów graczy zdecydowało się z nim do tej pory zapoznać. Co więcej, według najnowszych statystyk, co tydzień na serwerach gry pojawia się około 500 000 unikalnych użytkowników. Świadczy to o niesłabnącej popularności gry, którą tak tłumaczy Techland:
"Długi cykl życia Dying Light to kumulacja pracy całego zespołu wspieranego przez społeczność na całym świecie, która, spędzając w Harran setki godzin, pokazuje nam swoją niezrównaną miłość do gry. Dziękujemy im za tak niezwykłe zaangażowanie i chęć do nieustannego dzielenia się opiniami o grze, bo właśnie te uwagi pozwalają nam czynić ją jeszcze lepszą" - komentuje Tymon Smektała, producent.
Należy podkreślić, iż w tym miesiącu zawartość gry zostanie poszerzona o następujące elementy:
- Dodatkowa darmowa zawartość na platformach Steam i Gemly;
- "Nieumarła miłość" – wyzwanie dla społeczności z okazji Walentynek;
- Zrzut Zawartości #3 - dostępny dla wszystkich graczy na wszystkich platformach w ramach trwającej akcji 10-w-12;
- Zniżki na grę i zawartość dodatkową sięgające 67%.
Ponadto twórcy przygotowali specjalny zwiastun przypominający nam o trzech niesamowitych latach dla ekipy tworzącej ten tytuł.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler