Sony wstrzymywało się ostatnio z promocją PlayStation VR
Firma chciała mieć pełne magazyny, aby zaspokoić zapotrzebowanie graczy.
Ekipa Kinda Funny Games rozmawiała niedawno z prezydentem Sony Worldwide Studios, niejakim Shuhei Yoshida. Podczas konwersacji okazało się, że Sony zamierza mocno promować PlayStation VR, albowiem ma już odpowiednio dużą liczbę jednostek urządzenia, aby zapewnić towar sprzedawcom.
"Wstrzymywaliśmy się", wyjaśnił Yoshida. "Ekipy marketingu i sprzedaży wstrzymywały się z promocją systemu, bo nie mieliśmy odpowiedniej ilości jednostek".
"Teraz mamy ich na tyle, że jesteśmy w stanie zaspokoić zapotrzebowanie, zaczniemy więc promować system oraz nadchodzące gry".
Czy wpłynie to jakoś znacząco na sprzedaż PlayStation VR? W ostatnim czasie można dostrzec swoiste spowolnienie w temacie wirtualnej rzeczywistości. Sony nie ma co prawda konkurenta, jeśli chodzi o rynek konsolowy, ale wiele wskazuje na to, że efekt "wow" powoli zaczyna przygasać.
Wnioski takie można wysnuć na podstawie ogólnej sprzedaży sprzętu obsługującego wirtualną rzeczywistość. PlayStation 4 jest w rękach ponad 60 milionów graczy, a na PSVR zdecydowała się co 60 osoba. Czy to sukces na jaki liczyli Japończycy?
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler