Sony nie traktuje 4K jako pustego sloganu przy promocji PlayStation 4 Pro
Marketing PlayStation 4 Pro jest często kojarzony z wyrażeniem "4K", ale czy nie jest to nadużycie?
Przedstawiciele Sony uważają, że obietnica rozdzielczości 4K, pojawiająca się na materiałach promujących PlayStation 4 Pro nie jest pustym sloganem, jak twierdzi część krytyków.
Wiele osób gani japońskiego giganta za to, że oszukuje, stosując w kampanii marketingowej PlayStation 4 Pro mylące slogany związane z rozdzielczością "4K", gdy w rzeczywistości będziemy mieli do czynienia ze skalowaniem. Korporacja zdecydowała się więc odpowiedzieć na stawiane jej zarzuty.
Głos w sprawie zabrał Andrew House, szef Sony Interactive Entertainment, rozmawiając z redakcją portalu Gamespy. W jego opinii, 4K rzeczywiście jest osiągalne, choć nie przez wszystkie gry. Sądzi on też, iż dla ludzi nieważne są slogany, ale zauważalna różnica.
"Powiedziałbym, że większość [gier działających w 4K na PS4 Pro] będzie skalowanych - przynajmniej na podstawie portfolio, jakie widziałem obecnie".
Mimo że nie mamy do czynienia z natywną rozdzielczością 4K, slogan nie jest nadużywany.
"Uważam, że nieistotny jest termin, z jakiego korzystamy, chodzi o to, czy ludzie widzą różnice w grach czy nie, a nie o określenia z nimi związane. Myślę, że tego oczekują ludzie i sami zdecydują czy to dla nich działa czy nie".
PlayStation 4 Pro pojawi się w oficjalnej sprzedaży 10 listopada.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler