Total War: Warhammer doczekał się pierwszej dużej aktualizacji
Pierwsza aktualizacja do Total War: Warhammer przynosi ze sobą zmiany do balansu, modyfikacje techniczne oraz nowe mapy i darmową jednostkę.
Specjalizujące się w strategiach wielkiej skali studio Creative Assembly ogłosiło dziś zawartość obszernej aktualizacji zmierzającej do wydanego nieco ponad miesiąc temu Total War: Warhammer.
Pierwsza aktualizacja to w głównej mierze całkiem wymierny zbiór poprawek technicznych i modyfikacji wprowadzonych do wewnętrznego balansu rozgrywki. Zważywszy na obszerność listy zaimplementowanych zmian ciężko jest je wszystkie opisać w niniejszej wiadomości, dlatego wspomnę tylko, że dotknęły one jednostek wszystkich grywalnych ras zawartych w produkcji. Poprawki natury technicznej skierowane zostały zaś na naprawienie drobnych potknięć w kampanii i trybie wieloosobowym oraz podciągnięcie sztucznej inteligencji odpowiadającej za poczynania oddziałów na ekranie bitwy.
Poza wspomnianymi szlifami, twórcy do najświeższego patcha planują dorzucić również obsługę DirectX 12 w wersji wstępnej. Zgodnie z oczekiwaniami ma ona przynieść ze sobą wymierne usprawnienia w warstwie graficznej, jednak developerzy ostrzegają, że wciąż pozostało im kilka mankamentów do dopracowania, głównie takich związanych ze specyfiką działania określonych modeli kart graficznych.
Jednak nie samymi modyfikacjami człowiek żyje - łatka ma przynieść ze sobą również zbiór pięciu nowych map do bliższego obczajenia w trybie wieloosobowym (Alpine Ridge, Crossroads, Heorot Ridge, Peak Pass oraz Blue Reach River) oraz zupełnie nową jednostkę - przypisaną do frakcji Wampirów kawalerię o przekonującej nazwie Blood Knights.
Update ma zostać udostępniony już dzisiaj. Pełna lista zmian, jakie zostaną przez niego wprowadzone jest dostępna na odpowiedniej karcie Wiki poświęconej serii Total War.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler