Medal of Honor: Airborne na silniku Unreal 3.0

Niedawno informowaliśmy Szanownych Czytelników, że firma Electronic Arts zakupiła licencję na wykorzystanie w swoich produkcjach silnika graficznego Unreal Engine 3.

@ 23.08.2006, 15:28
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc

Medal of Honor: Airborne na silniku Unreal 3.0

Niedawno informowaliśmy Szanownych Czytelników, że firma Electronic Arts zakupiła licencję na wykorzystanie w swoich produkcjach silnika graficznego Unreal Engine 3.0. Niestety wówczas nie było jeszcze wiadomo jakie gry zostaną w niego wyposażone. Dziś udało nam się jednak pozyskać ciekawą informację.

Otóż według analityka pracującego dla American Technology Research jedną z pierwszych gier EA, działającą na Unreal 3.0 będzie Medal of Honor: Airborne. Tłumaczyłoby to przy okazji przesunięcie premiery programu, które mogło być spowodowane chęciom wprowadzenia nowego enginu.

Czy jednak jest to prawda ? Amerykański gigant rozrywki narazie milczy. Jednak wcześniej czy później wspomniana rewelacja znajdzie potwierdzenie, lub zostanie zdementowana. Pozostaje więc tylko oczekiwanie!

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?