IEM 2015 odnosi sukces, a oficjalne statystyki imprezy tylko to potwierdzają
Rosnąca siła e-sportu jest zauważalna głównie na imprezach zbiorowych typu Intel Extreme Masters. Edycja w Katowicach ustanowiła kilka ciekawych rekordów, między innymi w ilości godzin poświęconych przez widzów na oglądanie zawodowych graczy w boju.
juve @ 09.04.2015, 12:53
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
Patryk "juve" Jankowski
pc
Rosnąca siła e-sportu jest zauważalna głównie na imprezach zbiorowych typu Intel Extreme Masters. Edycja w Katowicach ustanowiła kilka ciekawych rekordów, między innymi w ilości godzin poświęconych przez widzów na oglądanie zawodowych graczy w boju. Organizatorzy imprezy przygotowali stosowną statystykę, obrazującą zaangażowanie uczestników wydarzenia.
IEM 2015 Katowice ustanowiło nowe rekordy, głównie mowa tutaj o transmisjach e-sportowych na Twitch.tv. W sieci pojawiły się oficjalne statystyki tej imprezy, która odbywała się kilkanaście dni temu w naszym kraju.
W zeszłym miesiącu setki graczy zjechało do Katowic, celem przyglądania się i kibicowania najlepszym zawodnikom w takich grach, jak League of Legends, Counter Strike: Global Offensive, FIFA 14 czy Starcraft II. Obecnych na miejscu było około 100 tysięcy widzów, ale aktywnych na platformie Twitch.tv o wiele, wiele więcej. Okazuje się, że około 1 mln widzów śledziło poczynania grających na IEM 2015 w Katowicach.
Poniżej możecie rzucić okiem na szczegółową statystykę dotyczącą aktywności widzów. Piorunujące wrażenie robi aktywność na Twitchu, gdzie ponoć łączna ilość godzin spędzonych na oglądaniu imprezy w sieci to 28 milionów. Nie gorsze statystyki dotyczą platformy YouTube, gdzie odnotowano ponad 5 milionów odsłon związanych z IEM 2015 Katowice oraz ponad 72 miliony minut spędzonych na oglądaniu materiałów dotyczących tej imprezy.
E-sport rośnie zatem w siłę, ale to dobrze, bo rozwija również branżę gier wideo. Dobrze się czyta wpisy i statystyki dotyczące wspaniałych imprez organizowanych w naszym kraju, które dodatkowo biją rekordy branżowe.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler