Support Steam nie odpisuje? Napisz do Gabe'a!

Support platformy Steam to dość sprawnie działający zespół, o czym sam zdążyłem się już kilka razy przekonać.

@ 06.02.2015, 20:44
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc

Support Steam nie odpisuje? Napisz do Gabe'a!

Support platformy Steam to dość sprawnie działający zespół, o czym sam zdążyłem się już kilka razy przekonać. Czasami zdarza im się jednak dłużej nie odpisywać - wiadomo, zgłoszeń pewnie mają całą masę. Gdy support zawodzi, do akcji wkracza sam Gabe Newell!

Prezes Valve znany jest z tego, że czasami zdarza mu się odpisać na e-maile wysłane przez fanów. Mimo niewątpliwego natłoku pracy, Gabe zawsze znajdzie chwilę by sprawdzić skrzynkę i odpisać na co ciekawsze wiadomości. Ma nawet specjalny adres, na który można napisać - gaben@valvesoftware.com.

Jeden z użytkowników platformy Steam, poirytowany brakiem reakcji ze strony pomocy technicznej, postanowił skierować się wprost do szefa Valve.

"Cześć Gabe,

Słyszałem, że odpowiadasz na e-maile fanów, nawet w obliczu natłoku obowiązków. Pomyślałem, że to wspaniałe, ale nie mogłem w to uwierzyć. Tak więc robię mały test. Myślisz, że odpiszesz szybciej od supportu? Dałem im już ponad tydzień.

P.S. Kocham wszystkie Twoje produkty."


Gracz nie musiał czekać długo na reakcję Gabe'a. Po około 2 godzinach od napisania wiadomości, otrzymał e-mail zwrotny.

"Jaki jest numer twojego zgłoszenia? Ogólnie rzecz biorąc, każdy w Valve zajmuje się pomocą." - odpisał szef Valve.

Support Steam nie odpisuje? Napisz do Gabe'a!
Po otrzymaniu danych Newell zadziałał i gracz szybko uzyskał pomoc, a mianowicie odzyskał dostęp do swojego konta, do którego stracił hasło. Użytkownik postanowił nagłośnić sprawę na mediach społecznościowych, ale ponieważ tego typu wymiana zdań przez e-mail podchodzi pod prywatną korespondencję, najpierw zapytał Gabea Newella o pozwolenie na opublikowanie konwersacji. Gabe nie miał nic przeciwko temu.

"Jak wspomniałem, u nas każdy zajmuje się pomaganiem, więc nie mam nic przeciwko temu aby ludzie kontaktowali się ze mną, lub kimkolwiek innym z Valve, w sprawie jakichkolwiek problemów."

Historia bardzo szybko rozeszła się po sieci, a Valve po raz kolejny zyskało dzięki temu w oczach graczy. Cóż, to jeden z nielicznych wydawców, na którego osobiście nie mogę powiedzieć złego słowa i myślę, że wielu graczy ma podobne odczucia.

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosshuwar   @   20:13, 26.03.2015
Daj znać jak się coś ruszy.
0 kudoszaaaorek   @   20:33, 26.03.2015
Ciemno to widzę ale jeśli tylko sprawa pójdzie na przód to od razu się pochwalę...
0 kudoszaaaorek   @   00:59, 30.03.2015
Ponownie dzisiaj wysłałem mail do Gabe'a oraz do pomocy technicznej steam............powiem w ten sposób.......w ch**a rżnięcie też zajęcie ;/
0 kudoszaaaorek   @   22:15, 01.04.2015
Panie i Panowie.....................steam odpowiedział Szczęśliwy Wprawdzie po angielsku więc na razie nie wiem co jest dżoker ale zabiorę się za tłumaczenie i zobaczymy co z tego wyjdzie Uśmiech
0 kudosshuwar   @   22:46, 01.04.2015
Jeśli potrzebujesz pomocy w tłumaczeniu, podeślij na priv. pomogę.
0 kudosdanie57   @   15:44, 23.05.2015
nie istnieje taki email gabena
0 kudoszaaaorek   @   18:06, 02.06.2015
Nie wiem jak jest teraz, i nie wiem czy akurat to pomogło ale pisałem i na nr Gabe'a jak i innych szych w firmie...
0 kudosagresor90a   @   20:36, 02.06.2015
Cytat: danie57
nie istnieje taki email gabena

Istnieje Cool
A słyszałem ,że nie jednemu odpisał
0 kudosFranek719   @   22:27, 26.08.2015
Witam!
2 tygodnie temu moje konto zostało skradzione. Napisałem do steam support - żadnego odzewu do teraz. Podobnie jak "zaaaorek" jestem już poddenerwowany. Zobaczyłem ten temat, napisałem do Gaben'a ze 3-4 razy i do innych ludzi z firmy. Do samego supportu napisałem łącznie 10 wiadomości. Już nie wiem co robić. Jak myślicie? Może założyć nowy temat, a może poczekać jeszcze i czy opłaca się im spamować?
0 kudosFranek719   @   22:38, 26.08.2015
Czyli czekać? Opłaca się w ogóle im przypominać?
0 kudosshuwar   @   08:14, 27.08.2015
Ja uważam, że zawsze warto przypominać jeśli nie ma reakcji w jakimś rozsądnym czasie.
Dodaj Odpowiedź