Forza Horizon 2 dla Xboksa 360 ma innego autora i silnik graficzny

Z dniem wczorajszym informowaliśmy Was o wielkiej zapowiedzi, jaką jest bez dwóch zdań Forza Horizon 2.

@ 03.06.2014, 10:25
Patryk "juve" Jankowski
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
xbox 360, xbox one

Forza Horizon 2 dla Xboksa 360 ma innego autora i silnik graficzny

Z dniem wczorajszym informowaliśmy Was o wielkiej zapowiedzi, jaką jest bez dwóch zdań Forza Horizon 2. Fani motoryzacji z pewnością się bardzo ucieszyli, tym bardziej, że Microsoft postanowił wesprzeć nie tylko właścicieli Xbox One, ale również Xboksa 360.

Druga wersja może jednak wzbudzać pewne obawy, ponieważ nie pracują nad nią autorzy oryginału, a więc firma Playground Games. Dewelopingiem edycji dla Xboksa 360 zajmie się Sumo Digital. Zespół ten znany jest przede wszystkim z takich gier, jak Sega Superstars Tennis, Sonic: All Stars Racing, czy też FIFA 10 i FIFA 11 w wersjach na Nitendo Wii. Co więcej, okazuje się że gra będzie oparta o dwa różne środowiska graficzne. Next genowe wydanie Forza Horizon 2 śmigać będzie nai silniku graficznym zastosowanym w Forza Motorsport 5, a zatem w tym przypadku o jakość prezencji nie powinniśmy się martwić. Produkt przeznaczony dla Xboska 360 zostanie zaprojektowany natomiast w oparciu o silnik z pierwszej części gry. Będzie więc najpewniej ładnie, ale słabiej niż w przypadku next-gena.

Na ten moment pozostaje mieć nadzieję, że druga część świetnych wyścigów rozwieje nasze wątpliwości względem jakości na obu platformach. Na targach E3 powinniśmy zobaczyć rozgrywkę na materiałach wideo, a więc kolejne informacje już wkrótce.

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   11:59, 03.06.2014
Też tak myslałem czytając nagłówek newsa, że Forza Horizon 2 poleci na silniku jedynki z X360. A Horizon 2 na Forzie 5

W tym wypadku będzie widać jakość gier. Ale moim zdaniem to dobre rozwiązanie, bo wersja na X360 po prostu nie ucierpi kosztem XO.
0 kudosKreTsky   @   12:15, 03.06.2014
Tez myślę, że to dobre posunięcie. Mogą przynajmniej skupić się na next-genowy wersji i może widać będzie znaczną różnice.
0 kudosFox46   @   13:33, 03.06.2014
Cytat: KreTsky
Tez myślę, że to dobre posunięcie. Mogą przynajmniej skupić się na next-genowy wersji i może widać będzie znaczną różnice.


Nie może a na pewno, ale co najważniejsze posiadacze X360 nie będą w dupę bici, przez Xboxa One.