Nintendo nie chce bawić się graczem przy użyciu DLC
DLC to w skrócie zawartość dodatkowa udostępniona przez wydawcę za pośrednictwem Internetu. Wraz z nadejściem obecnej generacji sprzętu, taka forma odpłatnego przedłużania sobie rozgrywki zagościła na dobre.
juve @ 19.08.2012, 09:30
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
Patryk "juve" Jankowski
press info
DLC to w skrócie zawartość dodatkowa udostępniona przez wydawcę za pośrednictwem Internetu. Wraz z nadejściem obecnej generacji sprzętu, taka forma odpłatnego przedłużania sobie rozgrywki zagościła na dobre. Jedni uważają to za ciekawe rozwiązanie, drudzy za wyciąganie z gracza monet. Moim zdaniem jest to świetne - ale tylko gdy jest naturalne i nienadużywane. Podobnego zdania jest Nintendo, które nie zamierza hipnotyzować klientów zawartością do pobrania.
Prezydent giganta z Kioto - Satoru Iwata - potwierdza stanowisko firmy dość konsekwentnie. W jego opinii Nintendo jest zdeterminowane, by gry były kompletne w dniu premiery. Rozmawiając z Kotaku, Iwata zapewnił, że jego firma nie ma zamiaru iść taką drogą jak inni producenci - nadużywając formuły downloadable content.
''Osobiście uważam, że gdy gracz dostanie pełny produkt, który projektowany był od stóp do głów, nie znudzi ani rozczaruje to gracza. Dziś panuje moda na tworzenie projektu, późniejsze oskrobanie go z zawartości, by później tę zawartość dorzucić jako odpłatne DLC. Takiej formule Nintendo mówi stanowcze nie. Oczywiście nasze New Super Mario Bros. 2 na 3DS'a posiada zawartość do pobrania. My jednak inaczej widzimy zalety tej formuły. Mogę zapewnić, że my pracujemy nad grami kompletnymi, które nie zmuszą graczy do zakupu dodatkowej zawartości''
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler