Battlefield 3 Premium sprzedaje się lepiej niż ciepłe bułeczki
Battlefield 3 Premium wystartowało jakiś czas temu, a osoby grające w dzieło DICE na pewno zauważyły na serwerach sporo posiadaczy tej usługi.
Dirian @ 29.06.2012, 23:50
Chwalmy Słońce!
Adam "Dirian" Weber
pc, ps3, xbox 360
Battlefield 3 Premium wystartowało jakiś czas temu, a osoby grające w dzieło DICE na pewno zauważyły na serwerach sporo posiadaczy tej usługi. Tymczasem Electronic Arts podaje pierwsze liczby tyczące się sprzedaży wspomnianego pakietu, które są zaskakująco wysokie.
W ciągu dwóch tygodni od premiery paczka Premium znalazła ponad 800 tysięcy nabywców, co jest na pewno świetnym wynikiem. Szczególnie gdy pod uwagę weźmiemy jej niemałą cenę - 179 zł. Electronic Arts dorobiło się więc niezłych kokosów na usłudze, która wprowadza do rozgrywki nowe mapki i kilka innych bajerów (unikalne pukawki, nieśmiertelniki, częstszy podwójny exp, itp.). Warto wspomnieć, że na chwilę obecną wyszły dwa z obiecanych 5 pakietów map, więc jest to po części zakup w ciemno, ale jak widać - wielu graczom to zupełnie nie przeszkadza.
"Jesteśmy bardzo podekscytowani tymi wynikami. Na chwilę obecną możemy rozpatrywać tylko dwutygodniowy okres, więc jest trochę za wcześnie by odpowiedzieć na pytanie, w jakim stopniu będzie to dla nas opłacalne. Niemniej - już teraz wygląda to bardzo obiecująco." - mówi Patrick Soderlund, jeden z prezesów Electronic Arts w wywiadzie dla USA Today.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler