Wolfschanze II w produkcji
W dniu dzisiejszym City Interactive zapowiedziało kontynuację FPSa z 2006 roku, pierwotnie tworzonego przez Studio Calaris.
Len @ 13.11.2009, 17:01
"Len"
pc
W dniu dzisiejszym City Interactive zapowiedziało kontynuację FPSa z 2006 roku, pierwotnie tworzonego przez Studio Calaris. Wolfschanze II, bo taki tytuł nosi nowa produkcja, ponownie przeniesie nas w rejony Wilczego Szańca - tajnego bunkra Hitlera, używanego w czasie II Wojny Światowej, który w obecnej chwili znajduje się na terenie województwa warmińsko-mazurskiego.
Lecz tym razem wcielimy się w rolę oficera Armii Czerwonej wyruszającego na poszukiwanie maszyny szyfrującej oraz księgi kodów. Oczywiście, po drodze kosząc całe oddziały niemieckich żołnierzy. Na temat fabuły nie ma co się rozpisywać, nie od dziś wiadomo, że w produkcjach CI pełnią one rolę drugo, a nawet trzecioplanową. Podobnie jak większość gier tej firmy, Wolfschanze II działa na silniku Jupiter-EX znanym choćby z
F.E.A.R. Wraz z zapowiedzią opublikowano dziś pierwsze zdjęcia z gry. Pokazano ich na tyle dużo, aby zadać sobie pytanie - czy cała gra będzie taka ciemna? Ciekawe jak to wpłynie na grywalność. Kilka z nich możecie obejrzeć poniżej.
Niemniej, należy pamiętać że w ostatnim czasie produkcje ze stajni City Interactive reprezentują coraz wyższy poziom. Miejmy nadzieję, że Wolfschanze II utrzyma tendencję zwyżkową.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler