Infinity Ward: rozgrywka w Modern Warfare 2 nie jest inspirowana żadną inną produkcją
Jakiś czas temu studio Treyarch otwarcie przyznało się całemu światu do tego, że rozgrywka multiplayerowa w Call of Duty: World at War, która do tej pory cieszy się wielkim uznaniem wśród graczy, w dużym stopniu inspirowana była tym, co widzieliśmy w oryginalnym Modern Warfare.
creative @ 27.08.2009, 21:45
Bartosz "creative" Bielas
pc, ps3, xbox 360
Jakiś czas temu studio Treyarch otwarcie przyznało się całemu światu do tego, że rozgrywka multiplayerowa w Call of Duty: World at War, która do tej pory cieszy się wielkim uznaniem wśród graczy, w dużym stopniu inspirowana była tym, co widzieliśmy w oryginalnym Modern Warfare.
W związku z tą sytuacją GamerZines zapytało niedawno Roberta Bowlinga z Infinity Ward’s o wzorzec na jakim opierać będzie się ich najnowsza, długo i bardzo niecierpliwie oczekiwana produkcja, Call of Duty: Modern Warfare 2. W odpowiedzi usłyszeli jedynie, że sequel Modern Warfare nie czerpie nic z dotychczas pojawiających się na rynku tytułów. Bedzie to tytuł jedyny w swoim rodzaju, gwarantujący graczom niezapomniane przeżycia z rozgrywki.
Oczywiście nie chcąc popsuć nikomu niespodzianki, Robert Bowling wstrzymał się od dalszego komentarza zmierzającego nieuchronnie do zdradzenia utajnionych, jeszcze przynajmniej w tym momencie, elementów rozgrywki. Może to i lepiej - w sumie chyba warto od razu przekonać się na własnej skórze czego doświadczymy w Call of Duty: Modern Warfare 2, a premiera już niedługo, bo 10 listopada 2009 roku.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler