Obsidian Entertainment tworzy nową grę!

Bardzo ciekawego wywiadu serwisowi GameBanshee udzielił Feargus Urquhart, legendarna już postać w branży elektronicznej rozrywki.

@ 13.06.2009, 21:14
ogłoszenie


Bardzo ciekawego wywiadu serwisowi GameBanshee udzielił Feargus Urquhart, legendarna już postać w branży elektronicznej rozrywki. Przypomnijmy, że obecny dyrektor generalny szeroko znanego studia Obsidian Entertainment w swej przeszłości zasłynął głównie z pracy w Interplayu, a właściwie w bezpośrednio powiązanym z nim Black Isle Studios, gdzie chociażby odegrał kluczową rolę przy tworzeniu Fallout 2 czy Planescape: Torment - absolutnych klasyków, jeżeli chodzi o gatunek cRPG. Do tej pory wiedzieliśmy, że Obsidian kreuje na zlecenie Bethesdy Fallout: New Vegas, czyli zupełnie nową odsłonę postapokaliptycznej serii. W dniu dzisiejszym wspomniany pan Urquhart doniósł jednak, że to nie jedyny projekt, nad którym skupia się jego zespół. Od dłuższego czasu bowiem deweloperzy mają na uwadze jeszcze jeden, w tej chwili wciąż niezapowiedziany produkt. Powstający na autorskim silniku firmy, trzeba nadmienić.

Pracowaliśmy nad innym tytułem, o którym nie możemy jeszcze mówić, przez ostatnie cztery miesiące. Idzie nam z nim jednak bardzo dobrze i zespół jest naprawdę podekscytowany. Gra bazuje na naszym własnym, wewnętrznym silniku, w związku z czym możemy robić wszystko po swojemu, bazując na tym, czego się do tej pory nauczyliśmy o tworzeniu RPG, przez ostatnich 10 do 15 lat - wyjawił Urquhart.

Obsidian Entertainment tworzy nową grę!
Feargus Urquhart


Kolejna produkcja od mistrzów gatunku na horyzoncie? Panowie, róbcie nam tak więcej! I, jak sami powiedzieliście, twórzcie wszystko po swojemu, to niezaprzeczalnie najlepszy sposób. Aby podsycić apetyty graczy, rozwinięto także zagadnienie wspomnianego powyżej narzędzia, na jakim opierać ma się tytuł.

Nasz silnik, podobnie jak Unreal Engine, jest narzędziem, a różne prace mogą zostać wykonane lepiej, kiedy posłużyć się specjalnie stworzonymi na ich potrzeby narzędziami. Są rzeczy, przy jakich nasz silnik nigdy nie będzie tak dobry, jak Unreal, jednakże są i takie, przy których okaże się on znacznie lepszy - oznajmił.

No dobrze, pozostaje nam zaufać osądowi tamtejszych programistów i liczyć na to, że uraczą nas oni czymś naprawdę wielkim. Trudno w to wątpić, kiedy spojrzeć na największe dokonania zarówno byłego Black Isle, jak również samego Obsidiana - wszak to twórcy choćby Neverwinter Nights 2 i KOTOR 2. Trwajmy więc w dobrej myśli i wyczekujmy w niej nowych doniesień.

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?