Amnesia: Mroczny Obłęd (PC)

ObserwujMam (186)Gram (45)Ukończone (53)Kupię (9)

Problem z Amnesia: Mroczny Obłęd (PC)

Dodał pindol1988   @   21:32, 25.10.2010

Rozdział:   Zawalone przejście do magazynu z częściami maszyn

Nie wiem gdzie znaleźć przejście. Mam już jeden bolec do windy
i wszystko przy windzie już zrobiłem (chyba) oprócz bolców.

Dodaj Odpowiedź
Odpowiedzi:
0 kudosbigboy177   @   02:18, 31.10.2010
Dobra, stwierdziłem, że jakoś rozpiszę co jest konieczne do odpalenia windy:

Najpierw Gabinet (Study)…

1. Notka od Agrippa na stole, pod oknem.
2. W pokoju z zabitymi zwierzętami, znajdziesz kolejną notkę. W pobliżu głowy psa.
3. W kolejnym pomieszczeniu znajdziesz następną notkę. Podobnie jak poprzednia opisuje eksperyment niejakiego Alexandra.
4. Wyjdź z pokoju i idź korytarzem. Dojdziesz do głazów blokujących przejście. Jedno z pobliskich okien będzie się dało zniszczyć. Czymś w nie rzuć i wyjdź przez nie.
5. Na zewnątrz szukaj otwartego okna i wejdź do środka. Zbadaj świecący kanister aby poznać jego zawartość.
6. Idź do kolejnego pokoju i przeczytaj notkę. Następnie zabierz leżący w pobliżu pręt. Będziesz potrzebował jeszcze dwa takie.
7. Wyjdź z pomieszczenia oknem, którym wszedłeś i wróć do głównego holu.
8. Jak wyjdziesz z gabinetu skręć w prawo i idź w dół po schodach.
9. Skieruj się w prawą stronę przy fontannie i idź do magazynu (storage)
10. Tam, na dole znajdziesz stół w środku pomieszczenia z kilkoma drzwiami.
11. Najpierw idź w lewą stronę. W pokoju znajdziesz część wiertarki (Drill Part) na szafce w rogu. Usłyszysz też jęczenie jakiejś bestii, na razie się tym nie przejmuj.
12. Wyjdź z pokoju i idź na wprost. Zejdź po schodach, a następnie skręć w prawo. Dotrzesz do drzwi.
13. W środku znajdziesz stół z notką. Dowiesz się z niej o ładunku wybuchowym, do którego skonstruowania potrzebujesz dwa składniki. Oba znajdują się w okolicach pokoju, w którym przebywasz.
14. Po wyjściu z pokoju trzymaj się prawej ściany, aż dotrzesz do lekko uchylonych drzwi.
15. W środku, na półce znajdziesz ostatnią część wiertarki (Drill Part).
16. Otwórz teraz inwentarz i połącz ze sobą części wiertarki. Utworzą one w pełni sprawne narzędzie.
17. Wyjdź z pomieszczenia i szukaj napisu „Primary”. Wyciąg wiertarkę i zrób z niej użytek. Następnie pod wyciekający płyn podłóż „Chemistry Pot” i wypełnij je.
18. Drugie chemikalia znajdziesz w pod napisem „Secondary”. Wykonaj tą samą czynność by stworzyć ładunek wybuchowy.
19. Teraz wróć na górę, do miejsca, z którego tutaj przyszedłeś.
20. Wejdź w drzwi znajdujące się po prawej stronie. Wcześniej tam nie byłeś.
21. Idź cały czas na wprost, aż dojdziesz do schodów. Zejdź nimi na dół.
22. Znajdziesz tam głazy blokujące przejście. Pozbądź się ich ładunkiem wybuchowym.
23. Idź wzdłuż otwartej ścieżki. Dotrzesz do pokoju. Po lewej jego stronie, w pobliżu przejścia będzie ustawione dużo beczek. Przesuń je, a znajdziesz skrzynię. Weź jej zawartość.
24. Przejdź do kolejnego pomieszczenia. Wejdziesz do długiego pokoju, w którym, po prawej stronie będą lekko otwarte drzwi, a w środku martwe zwierzęta. Poprzesuwaj pobliskie beczki, a znajdziesz skrzynię z olejem. Wyjdź z pokoju i skręć w prawo.
25. Idąc do przodu natrafisz na kolejne drzwi po prawej stronie. Nie otwieraj ich, jest tam potwór.
26. Idąc dalej do przodu dotrzesz do pomieszczenia z częściami maszyn. Możesz tam wejść od razu, ale polecam nieco pomyszkować, gdyż w pobliżu jest kilka przydatnych gratów.
27. Wejdź do „maszynowni”. W środku idź na wprost aż trafisz do pomieszczenia, w którym nagle zapłonie ogień. Skręć w prawo i wejdź przez drzwi. W środku znajdziesz dwa pręty. Prócz tego weź też „Trinity Steam” oraz pręty „Phase Amplitude”.
28. Od tej pory musisz uważać, bo zacznie za tobą podążać ryczące wcześniej bydle. Dobrym miejscem na ukrycie jest pomieszczenie, w którym przed chwilą znalazłeś pręty.
29. Twoje kroki, choć drżące, muszą cię skierować w stronę głównego holu. Pamiętaj by za każdym razem gdy widzisz potwora uciekać do pokoju z prętami i ukrywać się w rogu. Nawet gdy potwór zniszczy drzwi.
30. Gdy dotrzesz do drzwi, o których wcześniej pisałem, że jest potwór, możesz zaglądnąć do środka i zebrać będące tam przedmioty.
31. Od tej pory najlepszym miejscem na ukrycie jest pokój z głowami zwierząt. Tam właśnie uciekaj gdy zobaczy potwora.
32. W tym momencie powinieneś mieć już wszystko, co pozwoli odpalić windę.


Daj znać czy do tego momentu dotarłeś… jeśli tak, wyjaśnię co dalej zrobić.
0 kudosbigboy177   @   21:43, 26.10.2010
Szczerze, to strasznie dużo trzeba zrobić by odpalić windę... nie wiem dokładnie co już zrobiłeś, a zatem ciężko mi pomóc. Musiałbym chyba cały rozdział opisać. Napisz może co jeszcze zdobyłeś. Te krzesiwa np. itd. Czy byłeś już w maszynowni, w magazynku, przeszedłeś przez zbitą szybę?
Dodaj Odpowiedź