Strona główna » Gry MMORPG » Podgląd tematu
NET-WAR Zbuduj własne imperium i wyrusz na podbój planet !

Offline
djvirusuk //grupa Mieszczanie » [ Niewolnik (exp. 2 / 10) lvl 1 ]0 kudos
Witam!
Chciałbym zaprosić Was do grania w grę o tytule Net-War.
Net-War to internetowa gra strategiczna; tzw. Massive Multiplayer Online Strategic Game – w skrócie MMOSG.
https://pl.wi(...)gic_Game Gra rządzi się podobnymi zasadami jak znany prawie wszystkim oGame.

Strona gry:
HTTP://WWW.NETWAR.GLT.PL
(Polecam rejestrować się na serwerze nr 3)

Obecnie wielu graczy oGame przesiada się właśnie na Net-War...
Dlaczego?
Bo choć gra zawiera jeszcze trochę błędów, posiada wiele rozwiązań których nie ma w oGame a wielu graczy chciało by takie rozwiązania się pojawiły. Gra jest

cały czas rozwijana przez twórców którzy chętnie czerpią pomysły z podpowiedzi graczy.
Wcielasz się w niej w galaktycznego Władce dążącego do rozwoju imperium. Od strony graficznej gra prezentuje się bardzo dobrze. Pięknie wykonane obrazki

planet, pojazdów kosmicznych czy struktur naziemnych oddają klimat gry. Więc po rejestracji otrzymujemy swoją pierwszą planetę i zaczynamy ją rozbudowywać,

tworzymy kopalnie, flotę opracowujemy badania. Następnie kolonizujemy następną planetę i zaczynamy na niej od początku. Nadal dbając o pierwszą. Prowadzimy

wojny zawiązujemy sojusze i dążymy do opanowania galaktyki.

Wymagania
Gra nie wymaga w systemie operacyjnym żadnego dodatkowego oprogramowania. Do gry wystarczy przeglądarka internetowa. Net-War wykorzystuje interfejs

tekstowy.

Tury a czas
Gra ta nie jest grą turową, lecz strategią czasu rzeczywistego (RTS), tj. każda z czynności nie zajmuje pewnej liczby tur, lecz trwa określoną ilość czasu.

Najważniejszą cechą Net-War jest to że gra toczy się 24 godziny na dobę, także wtedy gdy gracz nie jest zalogowany. Tak więc atak może nastąpić w każdej

chwili nawet kiedy śpimy lub jesteśmy w pracy. Ilość czasu potrzebnego na ukończenie danego zadania zależy od nabytego doświadczenia w danej czynności i

zaawansowania technologicznego (są budynki zwiększające szybkość pracy np. Fabryka Robotów). Ilość potrzebnego czasu jest zawsze wyświetlona przy danej

czynności.

Zasady
Głównym zadaniem jest kontrola nad jak największą częścią wszechświata, zbieranie i handel surowcami, rozbudowywanie swojego imperium, postęp

technologiczny, walka i układy z innymi graczami, oraz osiągnięcie jak najwyższego miejsca w rankingu najlepszych graczy danego uniwersum.
W jednym wszechświecie można posiadać maksymalnie dziewięć planet, a na każdej z nich można wydobywać trzy surowce – metal, kryształ i deuter. Te

wykorzystujemy budując budynki na coraz wyższych poziomach, tworząc statki, systemy obronne, bądź rozwijając technologie.
Czwartą jednostką, która jest potrzebna do rozwoju, jest energia – od jej ilości zależy współczynnik produkcji, który w przypadku niedoboru zmniejsza

wydobycie surowców. Każdy budynek wydobywający surowce zużywa określoną ilość energii – do wytwarzania energii służą elektrownie (słoneczna oraz fuzyjna) i

satelity słoneczne.

Przebieg gry
Gra, w głównej mierze, odbywa się w trzech sferach – (roz)budowy budynków, odkrywania technologii cywilnej oraz militarnej i budowy statków. Każda z tych

sfer (w większości wypadków) jest oddzielona od reszty, czyli działanie w jednej nie „zajmuje” drugiej.

Budynki
W zakładce budynków możemy wybierać konstrukcje, które chcemy wybudować lub rozbudowywać w celu poprawienia poziomu zaawansowania, co daje możliwość rozwoju

kolejnych technologii (i zwiększenia tempa ich odkrywania), budowy nowych statków (i skrócenie czasu ich produkcji), zwiększenia tempa budowy nowych

technologii i zwiększenia wydobycia surowców. Wszystkie budynki mają tzw. poziomy – budynek wyższego poziomu jest oczywiście bardziej efektywny od budynku

niższego poziomu, ale koszt i czas budowy następnego poziomu jest zawsze większy (poza kilkoma wyjątkami dwukrotnie). Ponieważ planety mają ograniczoną

liczbę tzw. „pól” (każdy poziom każdego budynku zajmuje jedno „pole”, budynki obronne nie zajmują miejsca na planecie - oprócz magazynów rakiet), istnieje

możliwość burzenia budynków (po jednym poziomie), ale na to, podobnie jak na budowę, potrzeba czasu i surowców. W przypadku rozpoczęcia budowy (lub

burzenia) reszta operacji w tej zakładce jest zablokowana do czasu jej ukończenia. Inny gracz nie może zniszczyć już wybudowanych budynków. Są też budynki,

które przyśpieszają powstawanie innych np. fabryka robotów i fabryka nanitów. Można też dodać, że nie wszystkie budynki powinny być równomiernie

rozbudowywane np. gdy kopalnie metalu mamy na poziomie 18, kopalnię kryształu powinniśmy mieć na 16 a ekstraktor deuteru na 12. Różnice zależą jednak od

indywidualnego stylu gry każdego gracza.

Badania
W zakładce badań możemy odkrywać lub rozwijać poznane już technologie – te umożliwią nam lepsze wykorzystanie energii, możliwość produkcji statków oraz

dostęp do większej ilości struktur budowlanych np. elektrownia fuzyjna ma następujące wymagania: ekstraktor deuteru na poziomie 5 i technologia energetyczna

na poziomie 3. Zasady rozwoju technologii są analogiczne jak w przypadku budynków, z tym że badania nie zajmują „pól”, działają na wszystkich planetach

(czyli nie trzeba odkrywać tych samych technologii na każdej planecie osobno) i mogą być odkrywane tylko na jednej planecie w tym samym czasie. Do

rozwijania nowych technologii potrzebne jest laboratorium badawcze. Do co raz nowszych technologii potrzebny jest wyższy poziom laboratorium badawczego.

Wyższy poziom laboratorium nie tylko pozwala odkrywać nowe technologie ale także zwiększa prędkość badania wszystkich technologii.

Militaria
Trzecią częścią jest sfera militarna – dzieli się ona zarówno na obronę, gdzie możemy produkować działa lub systemy defensywne (ilość możliwości wzrasta

wraz z naszym rozwojem, bardzo ułatwia nam to sojusz gdyż przeważnie atakowani są gracze bez sojuszu bo stanowią łatwy łup; jednak jak od każdej zasady

istnieją wyjątki), jak i systemy ofensywne takie jak statki bojowe, kolonizacyjne, sondy szpiegowskie oraz transportowe itp. Tutaj, w przeciwieństwie do

poprzednich sfer, zadania są kolejkowane, czyli można dodać zadanie produkcji statku lub działa nawet jeżeli produkcja już trwa – wtedy zadanie to zostanie

wykonane zaraz po tym, jak zostanie ukończone poprzednie. Systemy defensywne i statki mają wspólną kolejkę i nie można ich budować jednocześnie.
Gdy gracz dysponuje flotą, może zaatakować planetę innego gracza. Czas lotu jest zależny od odległości między planetą, z której wysyła flotę a planetą

atakowaną oraz od poziomu badań nad odpowiednimi rodzajami napędów. Jeśli gracz atakujący zdoła przełamać obronę przeciwnika, na jego statki (zależnie od

ich łącznej ładowności) zabierana jest maksymalnie połowa surowców znajdujących się na planecie przeciwnika. Walki odbywają się natychmiastowo (kończą się w

momencie, gdy flota dociera do docelowej planety). Tak jak do badań potrzebne jest laboratorium badawcze tak do budowania statków i systemów obronnych

potrzebna jest stocznia. Do wyprodukowania nowego, lepszego statku potrzebny jest wyższy poziom stoczni. Wyższy poziom stoczni skraca czas budowy systemów

obronnych oraz statków kosmicznych. Czas budowy statków i systemów obronnych (oraz budynków) skraca również fabryka nanitów. Każdy poziom fabryki nanitów

skraca o połowę czas budowy systemów obronnych i statków oraz budynków.

Dodam jeszcze że póki co, jest jeszcze niewielu graczy, tak więc szanse rozwinięcia się, są spore Uśmiech


Strona gry:
HTTP://WWW.NETWAR.GLT.PL
(Polecam rejestrować się na serwerze nr 3)


GRA JEST OCZYWIŚCIE DARMOWA


Uwaga!
Do poprawnego działania gry, wymagana jest przeglądarka Fire Fox, którą możecie ściągnąć tutaj:
https://www.mozilla-europe.org/pl/






Info do moderatorów:
Jeżeli napisałem w nieodpowiednim dziale, bardzo proszę o przeniesienie tematu.
Pozdrawiam


Liczba czytelników: 475835, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53845 wątków oraz napisali 676027 postów.