Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu

Forza Motorsport 6 (Xbox One)

ObserwujMam (9)Gram (3)Ukończone (2)Kupię (4)

Forza Motorsport 6 - kilka konkretów z japońskiej wersji strony Xbox - komentarze

Offline
J3DAJ //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Ahmed Terrorysta (exp. 696 / 800) lvl 8 ]0 kudos
"kompletny system zniszczeń." Albo Panowie z Turn10 nie znają definicji słowa "kompletny", albo zamierzają wypuścić grę z autami bez licencji, gdyż jedno z drugim nie idzie w parze.

Dość ryzykownym stwierdzeniem jest: "więcej aut, niż w "jakiejkolwiek grze wyścigowej tej generacji"" - Korzystanie z chwilowej nieobecności największego konkurenta, i używanie haseł które niedługo obrócą się przeciwko nim, nie brzmi jak najlepszy pomysł. Szczęśliwy

"stałych 50 klatkach na sekundę." - To pomyłka, czy na serio tak?



Offline
J3DAJ //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Ahmed Terrorysta (exp. 696 / 800) lvl 8 ]0 kudos
@UP

Miałem na myśli pomyłkę w tłumaczeniu / informacji. Jakoś nie wyobrażam sobie 50 FPS, szczególnie gdy większość monitorów i telewizorów, już nie obsługuje 50 Hz, nawet w Polsce.

A nawet bez synchronizacji pionowej, stałe 50 FPS nie wygląda dobrze.

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150516 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Już w Forzie 4 był bardzo dobry model zniszczeń 70% aut gięło się jak puszka. To dla porównania Forza 3 i 2 tylko się rysowały jak resoraki. Zresztą w GT identycznie, dopiero w Forzie 4 był fajniejszy model zniszczeń. Z tego co wiem w Forzie 5 też nie jest gorzej.

Cytat: J3DAJ

b] "stałych 50 klatkach na sekundę." - To pomyłka, czy na serio tak?


Przecież w Infamusie Second Son masz dosłownie identycznie, twórcy pisali że nie będzie 60 klatek ale też nie będzie mniej niż 30 a ich celem jest 50 klatek. I tak właśnie Second Son łazi od 50 klatek ze spadkami do 30 klatek max nie niżej. Co według mnie taki zabieg sprawdza się idealnie bo wtedy nie mamy spadków poniżej 30 klatek, podobnie było z Wiedźminem 3 gdzie chodził na XO w max 36 klatkach ze spadkami do 32 a w cut scenkach nie zaliczał tak ogromnych spadków klatek jak PS4 do 20Fpsów (na XO wtedy spadki były 28 klatek) oczywiście XO też miał Momenty do 20 klatek ale było ich znacznie mniej. Teraz kiedy CDP w XO zamknęło grę w 30 klatek jest gorzej po prostu....
Bo tam gdzie były spadki do 28 klatek na XO to teraz na XO jest 23-24 klatki.... Aaahh ci nasi mądrzy developerzy.



Offline
J3DAJ //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Ahmed Terrorysta (exp. 696 / 800) lvl 8 ]0 kudos
@UP

W Second Son masz opcje zablokowania klatek na 30, więc jedyna różnica jest taka, że developer dał zdecydować graczom. Owszem to rozwiązanie lepsze niż zmuszanie do 30, jednak zwróć uwagę że Second Son był ogłaszany jako 1080p 30 FPS, a wszystko ponadto to bonus.

Więc gdzie jest sens w ogłaszaniu 50 FPS w Forzy? To znaczy że ma odblokowane 30 i czasem skacze do 50? Bo jeśli tak, to nie jest żadne 50 FPS. A jeśli zablokowali na 50 to na ekranach 60 Hz oznacza to nierównomierną ilość klatek, czyli też bez sensu.

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150516 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Teraz masz wcześniej tego nie było, a jest różnica między przed a po..... jest z sensem bo przy 30 klatkach nie masz pewności czy będziesz miał stałe klatki.

A osobiście wolę mieć np: 50-60 klatek ze spadkami do 30 niż 30 ze spadkami do 25. Zresztą na PS3 masz pełno gier które chodzą w niektórych momentach 30+ klatek a nawet 40+ klatek i jakoś nikt nie deklarował "trzeba blokować do 30 bo Tak jest lepiej!!"

Ta generacja faktycznie jest jakaś chora heheheh, a kiedyś pisałem że będą wyciskali ostatnie soki z PS4 i XO kosztem rozdzielczości i klatek, tylko pierw pójdą do odstrzału klatki a potem rozdzielczość.
jeszcze rok i pożegnamy się z 1080p na PS4 skoro już teraz w grach jest 1080p i ledwo 30 klatek to tylko utwierdza że ta generacja nie jest wstanie uzyskać Full HD, a jak już jest w stanie to kosztem właśnie spadków klatek.

Offline
Lucas-AT //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 9318 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Infamous działa w 30-40 klatkach, a do 50 nie dobija nigdy. Twórcy potem wydali latkę z możliwością zablokowania animacji na stałe 30FPS, bo to zawsze jest lepsze ze względu na stabilność. No i gra nigdy nie była reklamowana że będzie działać w 60 klatkach.

A to z Forzą to na bank pomyłka. Gra będzie tytułem kompletnym i o jej jakość jestem spokojny. Już nie mogę się doczekać.

Liczba czytelników: 475847, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53874 wątków oraz napisali 676160 postów.