Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
E3 '14: Pierwszy gameplay z Mortal Kombat X - komentarze



Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Cytat: PabloMG
Nowy silnik graficzny jest dobry ale nowe postacie już nie.


Też jestem tego samego zdania nowe postaci z MK są do bani nie podobają mi się. Ale czy to nowy silnik, zdecydowanie to raczej Unreal Engin 3 mocno zmodyfikowany identycznie jak w Batmanie Arkham Knight.

Offline
geass //grupa Growi Bohaterowie » [ Batman (exp. 1360 / 1600) lvl 9 ]0 kudos
Graficznie fajnie, co do postaci bym się nie czepiał. Sub-Zero i Scorpion wyglądają spoko. Tamte inne postaci pominę, bo nie siedzę jakoś głęboko w tym uniwersum i nawet nie mam pojęcia kim te persony było Szczęśliwy
Jedyne co mi się nie podoba jakoś to X-Ray'e. W poprzednim mortalu jak się włączało X-Ray'a czy grając czy oglądając tylko jakąś walkę tak podświadomie jakoś się czuło te ciosy, łamane kości itd. Tutaj jakoś tego nie czuję w taki sposób. Natomiast bardzo mi się podobało np. że Sub-Zero może rzucić lodową formą samego siebie. Super!

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
A według mnie X-ray lepszy a dlaczego, dla tego że nie będzie tej monotonni. A w MK9 był taki wałek że naciskałeś te dwa bumpery i robił wciąż to samo.

Tutaj widać jakby X-rey zintegrowali z ciosami, więc nie ma już tego schematu ciągłej i tej samej animacji.

Offline
geass //grupa Growi Bohaterowie » [ Batman (exp. 1360 / 1600) lvl 9 ]0 kudos
Tego nie wiadomo. Można przypuszczać. Ale tu nie chodziło o X-Raya samego w sobie... niech by sobie był taki jaki jest, ale samo odczucie jest inne... w moim przypadku gorsze, chociaż graficznie itd. wykonane lepiej. Ja po prostu nie czuję tych ciosów tak jak to było czuć w poprzednim Mortalu.

Liczba czytelników: 475845, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53867 wątków oraz napisali 676146 postów.