Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu

Call of Duty: Advanced Warfare (PC)

ObserwujMam (38)Gram (11)Ukończone (19)Kupię (12)

Call of Duty w Wietnamie z widokiem TPP - nad taką odsłoną pracowało studio Sledgehammer - komentarze

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Czasem serio żałuję ze niektóre gierki nie wyszły, jak mnie pamięć nie myli to drugi tytuł TPP z serii Call of Duty, który został anulowany. Pierwszy był za czasów drugiej wojny światowej, na łamach MG też pisaliście takiego newsa.



Offline
JackieR3 //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Obywatel 2015 ]0 kudos
Cytat: Fox46
wydaje mi się ze one lądują w koszu bo Activision boi się zrobić coś nowego.

Być może jakiś "bardzo ważny krawaciarz" {może sam Bobby Kotick} wstrzymał projekt no bo dotychczasowa formuła CoD sprzedaje się póki co nieźle i po cholerę eksperymentować.

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Cytat: JackieR3

Być może jakiś "bardzo ważny krawaciarz" {może sam Bobby Kotick} wstrzymał projekt no bo dotychczasowa formuła CoD sprzedaje się póki co nieźle i po cholerę eksperymentować.

Dokładnie, lepiej ze zwykłego CODA zrobić "pro super RPGa"w FPSie i jeszcze bardziej walnąć groteską. A przy okazji zapewne boi się że to ucierpi na samej rozgrywce na jej szybkości itp:
Ja bym bardzo chętnie zagrał w takiego CODa z widoku TPP.

Offline
JackieR3 //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Obywatel 2015 ]0 kudos
Cytat: Fox46
Ja bym bardzo chętnie zagrał w takiego CODa z widoku TPP.

Niedawno grałem w Black Ops 1 i bardzo mi brakowało opcji chowania się za osłonami tak jak w ME3 czy Spec Ops The Line grami TPP w które grałem troszkę wcześniej.No niby też można się chować za murem i wychylać ale i tak czułem się strasznie odkryty.
Gdyby zrobili CoDa w TPP strzelaniny stałyby się o wiele bardziej realistyczne i wciągające.Faktem jest że widok FPP sprzyja większej integracji gracza z bohaterem gry ale mnie np.taka wielka "wczuwka" nie jest specjalnie potrzebna.
Albo może dałoby się zrobić to w ten sposób że normalnie jest widok FPP a w momencie gdy dobiegamy do osłony zmienia się na TPP.Kojarzy mi się że coś takiego było już w grach wykorzystywane tylko nie przychodzi mim do głowy żaden przykład.

Liczba czytelników: 475847, z czego dziś dołączyło: 2.
Czytelnicy założyli 53874 wątków oraz napisali 676159 postów.