Mortal Kombat: Armageddon (WII)

ObserwujMam (3)Gram (1)Ukończone (0)Kupię (1)

Zapowiedź gry Mortal Kombat: Armageddon (WII)


messiahone @ 00:00 18.09.2006
"messiahone"

Mortal Kombat to bijatyka, którą powinien znać każdy gracz. Wiele eonów temu, a dokładnie w roku 1992 gra ta ukazała się na bardzo popularne wówczas automaty, rok później tytuł ten zagościł również na komputerach PC.

Mortal Kombat to bijatyka, którą powinien znać każdy gracz. Wiele eonów temu, a dokładnie w roku 1992 gra ta ukazała się na bardzo popularne wówczas automaty, rok później tytuł ten zagościł również na komputerach PC. W „Mortala” zagrywały się rzesze, zewsząd dobiegały odgłosy walki. Jakiś czas później pojawiła się druga odsłona, trzecia, czwarta i Bóg jeden wie ile jeszcze Mortali było. Teraz w dobie nextgenowych konsol nie może oczywiście zabraknąć kolejnej odsłony serii.



Midway Games postanowił kolejny raz przypuścić szturm na kiesy graczy. Już wkrótce światło dzienne ujrzy kolejne krwawe dziecko o imieniu Mortal Kombat: Armageddon. Twórcy zapowiadają, że gra ukaże się na konsolach PS2, Xbox oraz oczywiście Wii. (Mówi się o wypuszczeniu oddzielnej wersji na PS3 oraz Xbox360)

Przejdźmy więc do konkretów. Gra będzie oferowała możliwość dowolnej konfiguracji, ustalania cech, wyglądu i sposobu walki u wybranych postaci. Wielbiciele serii otrzymają do dyspozycji dowolnego łączenia różnych stylów walki oraz ciosów z wybranych umiejętności dostępnych fajterów. Rozwiązanie takie daje unikatową szanse stworzenia wymarzonego przez siebie bohatera. A możliwości będą spore, ponieważ twórcy postanowili ożywić i dodać do Armageddon wszystkich wojowników z poprzednich odsłon. Plan jest nadzwyczaj ambitny i wart uwagi – da to graczowi wręcz nieograniczone pole manewru przy kreowaniu stylu walki. Oczywiście oprócz „starych” wojowników pojawią się również nowi, wcześniej nieznani. Jednymi z takich postaci będą Taven wraz ze swoim bratem Daegonem, którzy są synami boga Edenii.



Tryb turniejowy da graczowi możliwość zwiększania doświadczenia wybranej postaci. Z czasem po kilku walkach dojdą nowe ciosy oraz to co starzy wyjadacze kochają najbardziej, mianowicie wspaniałe zakończenia pojedynków. Postać chwiejącą się na nogach będzie można wykończyć na dziesiątki iście artystycznych fatality(ów) – od archaicznego wyrywania kręgosłupa poprzez podbijanie w powietrze i łamaniu na pół kończąc.

Tak jak miejsce to miało we wcześniejszych odsłonach, otoczenie będzie mogło być wykorzystywane do zadawania bólu. Rzucanie przedmiotami, tłuczenie przeciwnika po łbie kijami czy kawałkiem płotu (szerzej znanym pod nazwą – sztacheta) będzie jak najbardziej możliwe. Wykorzystanie ścian w celu odbicia się i wytworzenie tym samym ciekawego combosa jest bardzo interesujące.

Powrót do korzeni oznacza także wskrzeszenie starych aren. Wiadomo, że z całą pewnością powtórnie obejrzymy Kahn's Arena czy Goro's Lair. Klasyczne lokacje zostaną oczywiście znacznie poprawione i dopieszczone, aby mogły sprostać dzisiejszym wymaganiom.

Co jeszcze można rzec o grze? Niewiele. Wiadomo, że grafika będzie cechą wyróżniającą tę odsłonę spośród starszych braci. Wiadomo, że będzie krwawo. Znawcy serii będą z całą pewnością zadowoleni z Motral Kombat: Armageddon ponieważ znajdzie się w niej wszystko to za co gra była kochana.

Podsumowanie:
Powrót do korzeni, powrót do starych wojowników, wolność w wyborze stylów walki. Nowy Mortal Kombat zapowiada się na bardzo interesującą bijatykę.
Zapowiada się świetnie!

Screeny z Mortal Kombat: Armageddon (WII)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?