Need for Speed World (PC)

ObserwujMam (94)Gram (89)Ukończone (21)Kupię (18)

Need for Speed World Online - już graliśmy (PC)


bigboy177 @ 17:43 01.06.2010
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!

Od jakiegoś czasu Electronic Arts inwestuje w gry, które z założenia nie wymagają płacenia, by móc z nich korzystać. Zabawa jest całkowicie darmowa, a ewentualny zwrot inwestycji realizowany jest za sprawą mikro transakcji.

Od jakiegoś czasu Electronic Arts inwestuje w gry, które z założenia nie wymagają płacenia, by móc z nich korzystać. Zabawa jest całkowicie darmowa, a ewentualny zwrot inwestycji realizowany jest za sprawą mikro transakcji. Pierwszym tego typu projektem było Battlefield: Heroes, a już niedługo w sieci powinny zagościć również FIFA Online oraz Need for Speed World.



Ostatni z wymienionych tytułów mieliśmy okazję przetestować podczas EA Games Showcase. Do naszej dyspozycji został oddany szereg komputerów, garść deweloperów oraz około 30 minut ich czasu. Postanowiłem zatem zasiąść przy jednej z maszyn i przekonać się na własnej skórze, jak dokładnie prezentuje się nadchodząca sieciowa ścigałka. Jako że gra jest dedykowana przede wszystkim zabawie wieloosobowej, śmigała poprzez specjalnie przygotowany serwer, a gdy wybierałem wyścigi, w których chciałem wziąć udział, mogłem określić, czy chcę się ścigać w towarzystwie innych graczy, czy sam, przeciwko kierowcom kontrolowanym przez komputer.

Pierwsze co zauważyłem po rozpoczęciu zabawy, to całkiem przyjemny, aczkolwiek zręcznościowy model prowadzenia samochodów. Nie jest on totalnie arkadowy, jak na przykład w Need for Speed: Underground, ale dużo mu też brakuje do fizyki zaprezentowanej w Need for Speed: SHIFT. Jeśli miałbym określić edycję serii, do której jest najbardziej zbliżony, to prawdopodobnie byłby to NFS: Undercover. Samochody jeżdżą dobrze, odmiennie trzymają się różnych nawierzchni, łatwo wyczuć prędkość i wykonywać nawet najbardziej karkołomne ewolucje.

Aut otrzymamy ponad setkę, przy czym deweloper nie był w stanie określić jeszcze dokładnej ilości. Dowiedziałem się jednocześnie, że wspomniana powyżej liczba jest tylko na start. W miarę upływu czasu, w odstępach około 3-4 miesięcznych, gra ma być uzupełniana regularnie nową zawartością. W formie updatów dostaniemy maszyny, tryby rozgrywek, trasy, elementy do tunningu i wiele, wiele więcej. Ekipa odpowiedzialna za obsługę będzie cały czas monitorować społeczność i wszelakie sugestie, jeśli sensowne, wprowadzać w życie.



Podczas hands-onu wypróbowałem dwa rodzaje wyścigów: circle oraz sprint. Circle to po prostu przejazd, w którym mamy do pokonania określoną liczbę okrążeń pewnej trasy. Sprint natomiast prowadzi gracza oraz jego konkurentów od punktu A do punktu B, a ten, kto najszybciej pokona wyznaczoną odległość, wygrywa. Oba modele zabawy znane i lubiane, a z czasem dołączy do nich szereg nowych. W trakcie rozmowy z producentem dowiedziałem się, że jednym z pierwszych dodatkowych trybów może być jakaś wariacja Capture the Flag, w której gracze spędzą swój czas na zabawie w swego rodzaju berka. Naszym zadaniem będzie unikanie jakiegoś konkretnego samochodu, tudzież na niego polowanie. Na konkrety trzeba jednak jeszcze poczekać.

Osobiście będę z niecierpliwością wypatrywał też modelu rozgrywek, w którym uczestniczyć będzie kontrolowana przez graczy policja. W tym momencie radiowozy przemierzają co prawda ulice miasta, aczkolwiek są we władaniu komputera. Nie da się osobiście za nimi zasiąść, a takowa opcja niewątpliwie zrodzi szereg nowych możliwości, jak choćby zabawę w policjantów i złodziei.

Screeny z Need for Speed World (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudoswanted22   @   15:59, 05.06.2010
Średnio ciekawi mnie granie przez neta, wole pograć w tyb dla 1 gracza.
0 kudosDaerdin   @   16:08, 05.06.2010
On gra w wersję beta. Można było zdobyć do niej klucz poprzez jakieś zapisy czy coś takiego.
0 kudosMasterTomster   @   00:51, 06.06.2010
Załapałeś się? Ta beta będzie aktywna do 13 czerwca.
Ja czekałem na odzew z EA około dwóch miesięcy.
0 kudostbag   @   09:32, 06.06.2010
załapałem ja czekałem tylko 2 tygodnie
0 kudostbag   @   15:52, 07.06.2010
Cytat: GAME24H
i jak to wygląda ?


ogólnie rzecz biorąc to mieszanka dotychczasowo wypuszczonych czesci.
dopracowany tryb rozgrywki
dla mnie ta gra modelem jazdy najbardziej przypomina mi most wanted`a
macie na co czekać
0 kudosMasterTomster   @   16:04, 07.06.2010
Mi to przypomina połączenie Underground2 (graficznie, lokalizacja, wyścigi dla $$$) bez tego wypasu z tuningiem i Most Wanted (potyczki z glinami - reputacja).
Cytat: wanted22
Średnio ciekawi mnie granie przez neta, wole pograć w tyb dla 1 gracza.

Dlaczego, Shift online jest przemiodny!
0 kudosPietek=)   @   15:55, 09.06.2010
Aj szkoda że mam słabego PC'eta Niewinny . Wymagania kosmiczne to trzeba przyznać;D.

Z chęcią bym już zobaczył jakiś gameplay Dumny .
0 kudostbag   @   13:50, 10.06.2010
Procesor Intel Cor2Duo 1.6 GHz pamięć RAM rzędu 1GB DDR2. Co do karty graficznej to wystarczy GeForce 7800GTX 256MB lub Radeon X700 Pro.

tu sa wymaganie nie az takie ogromne
0 kudosReventon   @   22:09, 10.06.2010
Dokładnie, powinno iść na laptopie a co dopiero na blaszaku....
0 kudospanikarz   @   20:07, 17.06.2010
a ja nie mogłem grać :/ ale czy ta gra będzie przed Hot Purusit czy po ?? ;)
0 kudosGruvex   @   09:38, 08.07.2010
Podobno słaba gra zbyt łatwo się jeździ co jest dużym minusem i hamulec ręczny jest zbyt mocny i nie można robić "ślizgu"
Dodaj Odpowiedź