SWAT 4 (PC)

ObserwujMam (214)Gram (87)Ukończone (40)Kupię (12)

S.W.A.T. 4 (PC)


bigboy177 @ 00:00 29.03.2005
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!

Realizm to podstawa. .

Realizm to podstawa...

S.W.A.T. to nazwa elitarnej grupy antyterrorystycznej. Ich zadaniem jest wypełnianie misji, które są na progu wykonalności, i których zwykła policja po prostu nie jest w stanie się podjąć. Historia gier S.W.A.T. sięga daleko w przeszłość… kiedy to pierwsza gra z serii zawojowała światem… Każda kolejna część była ulepszana i poprawiana.
Od wydania ostatniej części serii czyli S.W.A.T. 3 minęło już ponad cztery lata, i trzeba przyznać iż producent ich nie zmarnował. Nowy S.W.A.T. zapowiada się niesamowicie.



Gra przygotowywana przez Irrational Games Boston według zapowiedzi autorów będzie najbardziej realistycznym symulatorem oddziałów specjalnych jaki kiedykolwiek ujrzał światło dzienne. Słowo symulator może przerazić wielu graczy, którzy będą obawiać się, że gra będzie zbyt trudna, że będą dziesiątki klawiszy do kontrolowania poczynaniami oddziału, i że po prostu sobie z nią nie poradzą… nic bardziej mylnego. Nowy S.W.A.T. będzie posiadał całkowicie odmieniony interfejs, dzięki któremu obsługa gry będzie prosta i każdy, nawet początkujący dowódca oddziału poradzi sobie z opanowaniem gry w krótkim czasie.

Ruszać się...

Rozkazy członkom naszej grupy wydajemy w sposób bardzo intuicyjny – wywołujemy menu, wybieramy odpowiednią pozycję, i oglądamy rezultaty naszej decyzji. Menu wydawania rozkazów wywołać możemy w dowolnym momencie gry, niezależnie od tego czy kierujemy całym oddziałem, jego częścią czy też pojedynczym jego członkiem. System będzie przypominać ten znany z gry Rainbow Six 3, lecz w przeciwieństwie do serii gier Rainbow Six nie możemy przejąć bezpośredniej kontroli nad członkami oddziału, kontrolujemy tylko jego dowódcę i kiedy on zginie podczas akcji, możemy tylko obserwować działania reszty grupy, przełączać się pomiędzy kolejnymi osobami oraz wydawać im rozkazy patrząc ich oczyma.
Nie mamy możliwości ręcznego kierowania ich ruchami – komputer robi to za nas. Zachowań naszej drużyny jest cała masa, począwszy od ostrzału, chronienia się, włamywania i otwierania zamków, na podkładaniu ładunków wybuchowych skończywszy. Paleta ta powinna dać wiele możliwości pokonania każdej z misji.



Oprócz łatwości wydawania rozkazów wszystkie czynności jakie można wykonać na danym obiekcie będą pojawiać się na ekranie… Aby zilustrować o co mniej więcej chodzi przytoczę przykład… Gracz podchodzi do drzwi i ma możliwość wyboru:

1). Otworzyć drzwi kluczem…
2). Skierować kursor w stronę zamka, co da możliwość wyłamania go przy pomocy taranu lub jednej z broni palnych…
3). Wybrać rączkę i spróbować otworzyć zamek przy pomocy wytrycha…
4). Wskazać na spód drzwi, i wybrać możliwość zablokowania drzwi lub wsunięcia pod nie kamery aby zobaczyć co kryje się w sąsiednim pokoju…

Wszystko zależy od gracza, a możliwości z tego co widać na powyższym przykładzie jest całkiem sporo. Jak tylko gracz trafi na obiekt, z którym można coś zrobić kursor myszki zmieni się i poprzez pojedyncze kliknięcia myszką można wydać rozkaz, bez wcześniejszego wybierania przedmiotów i bez zbędnych ruchów.

Screeny z SWAT 4 (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?