Kozacy II: Wojny Napoleońskie (PC)

ObserwujMam (100)Gram (30)Ukończone (13)Kupię (8)

Cossacks 2: Napoleonic Wars (PC)


Dante @ 00:00 07.07.2005
Piotr "Dante" Wolny

Pewnie część z was kojarzy strategie czasu rzeczywistego pod tytułem Cossacks. Otóż mam dla tych osób dobrą wieść.

Pewnie część z was kojarzy strategie czasu rzeczywistego pod tytułem Cossacks. Otóż mam dla tych osób dobrą wieść. CDV Software Entertainment AG zaszczyci nasze maszynki grą Cossacks... 2... I tak jak poprzednia część ma to być strategia historyczna czasu rzeczywistego.



Kolejna część ma nosić podtytuł Wojny Napoleońskie i przeniesie nas do czasów wojen napoleońskich czyli w XIX wiek. Gra zaoferuje realistyczne pola bitew. Kampania będzie się opierać na faktach historycznych, podobnie będzie ze spotykane w niej terenami oraz bohaterami. Cossacks II ma także posiadać bardziej rozbudowaną dyplomację. Gracz za pomocą mapy globalnej z oryginalnymi granicami z czasów napoleońskich zawrze sojusze, wypowie wojny, poprosi o możliwość przemarszu przez dany kraj lub o wsparcie, otworzy drogi handlowe i tym podobne. Poza dyplomacją w grze pojawią się realistyczne morale, doświadczenie oraz zmęczenie jednostek. Morale będzie można podwyższyć poprzez wprowadzanie sztandarowych, oficerów i innych specjalnych jednostek.



Jeśli chodzi o ekonomę to nie będzie budowania miast od podstaw. Będą już istnieć rozbudowane miasta z ekonomią i pracownikami. Gracz wybierze jedno i zajmie je, co umożliwi mu rekrutację wojska oraz zdobywanie surowców potrzebnych do powiększania armii. Miasta będą bardzo dobrym miejscem do uderzenia i osłabienia przeciwnika. Gdy zablokujesz drogi dojazdowe do jego miasta, odetniesz je od niezbędnych dostaw surowców, co pociągnie za sobą powolny ich upadek. W Cossacks 2 dużą rolę ma odgrywać taktyka i formacje. Pojedynczy żołnierz nie będzie w stanie wygrać bitwy. Ma być dostępny rozbudowany system dopracowanych formacji, które będą miały olbrzymi wpływ na przebieg bitwy. Nie będziemy wysyłać mięsa na rzeźnię, lecz wykonywać złożone manewry taktyczne jak odwroty, szarże, ataki z dystansu, z bliska, kontrolowane wycofywanie się i wiele innych. Gracz ma dostać pełne pole do popisu swoimi umiejętnościami taktycznymi, dzięki czemu będzie mógł wygrywać bitwy z małymi stratami. Bohaterowie podczas walk zdobędą rangi i rozwiną się, dzięki czemu obejmą kontrolę nad większymi oddziałami.



Świat ma być jak najbardziej realistyczny i ma żyć własnym tokiem; około 1000 elementów flory i fauny. Tereny będą bardzo dopracowane, i wpłyną na przebieg bitew. Jeśli twoje jednostki będą znajdować się na jakimś wzniesieniu będą strzelać dalej, niż gdyby stacjonowały na nizinie. Lasy utrudnią przemieszczanie, i zarazem mogą stać się bardzo dobrym miejscem na przygotowanie zasadzki. Planując każde posunięcie należy brać pod uwagę wygląd map.

Screeny z Kozacy II: Wojny Napoleońskie (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?