BlackSite: Area 51 (PC)

ObserwujMam (175)Gram (39)Ukończone (61)Kupię (12)

Zapowiedź gry BlackSite: Area 51 (PC)


messiahone @ 00:00 29.09.2007
"messiahone"

Super tajna baza wojskowa, o której wiedzą wszyscy – Strefa 51. Występowała niezliczoną ilość razy w Archiwum X, oraz paru filmach fabularnych.

Super tajna baza wojskowa, o której wiedzą wszyscy – Strefa 51. Występowała niezliczoną ilość razy w Archiwum X, oraz paru filmach fabularnych. W grach niestety bardzo rzadko. Ostatnim tytułem, w której akcja działa się w osławionym ośrodku było „Area-51” Gra przeszła bez większego echa. Nic zresztą dziwnego ponieważ nie wnosiła nic nowego do mocno już wyeksploatowanego gatunku gier z pod znaku FPS/FPP. Nie oznacza to jednak, że gra była zła, była po prostu wtórna!



Teraz, po dwóch latach od premiery przyszła pora na nową odsłonę pod enigmatycznie brzmiącym tytułem BlackSite: Area 51. Nie będziemy jednak tym razem walczyć z tajemniczym wirusem powodującym mutację u ludzi (trochę już temat przejedzony i dziesiątki razy powtarzany) lecz… z czymś cholernie podobnym.
Jak się bowiem okazuje Strefa 51 skrywa tajemnicę tak przerażającą, że aż gacie spadają. Amerykańscy naukowcy przez ponad pół wieku łączą DNA ludzkie z kosmicznym. Próbują stworzyć super żołnierza, który dzięki wsparciu obcej technologii i biologii będzie szybki, wytrzymały i przede wszystkim posłuszny rozkazom. Ale jak to zawsze bywa nie wszystko idzie według planów, super żołnierz jest super nieposłuszny i chadza własnymi drogami!
BlackSite: Area 51 umożliwi nam wcielenie się w dowódcę oddziału specjalnego Aerana Pierce, który wraz ze swym zastępem wysłany zostaje do sławetnej strefy aby w sposób niehumanitarny poradzić sobie ze skutkami inżynierii genetycznej – Rebornami – ludzko-kosmicznymi istotami obdarzonymi niezwykłą inteligencją, sprytem i hartem ducha. Likwidacja rebornów odbywać się będzie w kompleksie Area 51 oraz w okolicznych miasteczkach i sercu pustyni. W dzień i w nocy, w deszczu i słońcu – krótko mówiąc przez całą grę :-) Na szczęście nie będzie to walka w samotności, do dyspozycji zostanie nam bowiem oddany wierny oddział wojaków, którym będziemy wydawać rozkazy. W tym momencie warto wspomnieć o bardzo ważnym aspekcie gry. Jest to tzw. „droga moralnych wyborów wpływających na bezpośredni rozwój gry” w skrócie – DMWWnBRG. Spiesząc z wyjaśnieniem. Chodzi o to, że nasza drużyna będzie posiadała czynnik morale, od którego zależeć będzie posłuszeństwo i karność podopiecznych. Gdy wydamy rozkaz szturmu na gniazdo obcych i uda się je zniszczyć wskaźnik morale podskoczy, a nasi żołnierze nabiorą pewności siebie co przyczyni się do ich lepszych i skuteczniejszych działań. Natomiast jeżeli w wyniku naszego rozkazu oddział poniesie ciężkie straty, morale drastycznie spadnie obniżając sprawność wojaków oraz chęć do działania. Będzie się tak działo ponieważ wszystkie istoty występujące w grze będą wyposażone w zaawansowane algorytmy AI, dzięki czemu żołnierz może powiedzieć „nie, nie pójdę tam! Sam sobie leź!” Skądinąd twórcy wymuszają na graczu rozważne działania. Bezsensowne gnanie na oślep szybko zakończy się klęską.



Wracając na chwilkę do sztucznej inteligencji. Żołnierze wysłani do walki z obcymi nie będą tylko owieczkami do odstrzału. Wszelkie przeszkody terenowe, śmieci czy przewrócony stół stanie się doskonałym miejscem na odseparowanie się od wrogich pocisków. Ranni będą odciągani z pola walki przez swoich towarzyszy i to po stronie tak i naszej jak i wroga! Zaawansowane AI może doprowadzić nawet do sytuacji, że kwitnące animozje w naszym oddziale doprowadzą do bijatyki pomiędzy żołnierzami!

Screeny z BlackSite: Area 51 (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?