Enemy Territory: Quake Wars (PC)

ObserwujMam (108)Gram (42)Ukończone (8)Kupię (13)

Zapowiedź gry Enemy Territory: Quake Wars (PC)


Qbeer @ 00:00 12.09.2007
Kuba "Qbeer" Urbańczyk

Zabierając się za przygotowywanie tej zapowiedzi, od samego początku wiedziałem, że będę miał do czynienia z tytułem tzw. „podwyższonego ryzyka”.

Zabierając się za przygotowywanie tej zapowiedzi, od samego początku wiedziałem, że będę miał do czynienia z tytułem tzw. „podwyższonego ryzyka”. Jeśli w nazwie gry znajdują się elektryzujące słowa QUAKE i Enemy Territory, to wiadomo, że nie ma się w rękach produkcji jakich pełno. To, czym jest Enemy Territory: Quake Wars można wywnioskować, rozkładając poszczególne człony tytułu na części pierwsze. Gra - najkrócej rzecz ujmując - będzie legendarnym, tylko jeszcze lepszym Enemy Territory (Kto nie słyszał niech się lepiej schowa i poczyta o nowych przygodach Hugo) w świecie Quake’a, znanym nam z drugiej i czwartej części. Zapraszam do bliższego zapoznania się z nowym pretendentem do miana króla sieciowych fpp.



W Enemy Territory: Quake Wars staną na przeciw siebie ziemska armia (Global Defense Force) i - atakująca ziemię - obca rasę Strogg, z którą mieliśmy okazję bardzo blisko zapoznać się w ostatnim Quake’u. Gra stawia gracza na pierwszej linii frontu, dając mu do dyspozycji potężny arsenał broni, wiele pojazdów, strategię działań zespołowych, kształtowanie postaci podczas rozgrywki oraz możliwość rozgrywania misji w każdej porze dnia. Fabuła gry przenosi nas w czasy pierwszej inwazji Stroggów na ziemię. Fakt ten pozwala przypuszczać, w jakiego rodzaju lokacjach dojdzie do wielkich bitw. Środowisko gry będzie bardzo zróżnicowane: od pustyń, przez gęste lasy, mroźną Syberię, aż po tereny zabudowane. Podobno poziom umieszczony w miejskiej, asfaltowej dżungli, ma być przysłowiową wisienką na torcie. Dla obu armii znajdzie się po 5 różnych klas postaci.



Dla ludzi będą to: żołnierz, szpieg, inżynier, radiooperator oraz medyk. Stroggowie za to dysponować będą: konstruktorem, infiltratorem, ciemiężcą, agresorem, a także technikiem. Więcej informacji o klasach znajdziecie w zamieszczonych obok tabelkach. W grze znajdą się również pojazdy i to w niemałej liczbie. Dane nam będzie zasiąść za bardzo wymyślnymi i ciekawie zbudowanymi maszynami jak Titan- jest to główny, szybki, ciężko opancerzony pojazd GDF-u, posiadający gładko gwintowane działo oraz 2 karabiny maszynowe. Jeden - znajdujący się na czole pojazdu - sterowany przez kierowcę oraz drugi - umieszczony na gnieździe - używany przez komendanta.



Stroggowie będą dysponować niemniej śmiercionośnymi maszynami jak Goliat, któremu najbliżej chyba do wielkiego Mech- Warriora. Wehikułów będzie znacznie więcej- część z nich znajdziecie na zamieszczonych poniżej zdjęciach. Gra jest budowana na wciąż mocnym, a do tego mocno ulepszonym Enginie znanym z Doom 3. Standardem jest już, że każda nowa pozycja opatrzona znaczkiem ID Software, niesie za sobą rewolucję graficzną i niestety także sprzętową.



Można zatem spodziewać się, że Enemy Territory: Quake Wars będzie wyciskać ze sprzętu ostatnie soki, oferując w zamian bajecznie szczegółową i ostrą jak brzytwa grafikę, dzięki technologi megatexture. Do optymalnej rozgrywki na pewno przydadzą się nam 2gb pamięci oraz karta co najmniej na poziomie GForce 7800. Posiadając taki sprzęt, odkryjemy piękno drzemiące w tej produkcji. Wiadomo, że w naszych realiach będziemy musieli w większości zadowolić się grą z obniżonymi detalami, a ponieważ do premiery zostało jeszcze sporo czasu, warto pomyśleć nad modernizacją sprzętu. Dla tego tytułu naprawdę warto.

Screeny z Enemy Territory: Quake Wars (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?