Paradise (PC)

ObserwujMam (53)Gram (17)Ukończone (10)Kupię (6)

Zapowiedź gry Paradise (PC)


messiahone @ 00:00 22.09.2006
"messiahone"



Świat gry podobnie jak kraina Syberii podzielony zostanie na cztery odrębne regiony silnie powiązane ze sobą ścieżkami fabuły. Pierwszy z regionów to Madagarne następnie Wioska Baobabów, kompleks górniczy oraz Czarna Łódź, na pokładzie której najprawdopodobniej dojdzie do wielkiego finału. Jak wiadomo Sokal przyzwyczaił nas do tego, że na realistycznym fabularnym tle produkcji znajdują się zawsze niezwykłe fantastyczne postaci i równie niesamowite miejsca. Jedną z takich interesujących lokacji jest drugi rejon – Wioska Baobabów. Miejsce te zamieszkuje lud zwany Molgravami znany z tego, iż wioskę swoją zbudowali wśród listowia ogromnych drzew. Cała ich kultura i zwyczaje nie pozwalają na stąpanie po ziemi, wieża oni, że czai się tam wielkie zło. Okazuje się, że dziwne z pozoru zwyczaje mają solidne uzasadnienie. Nawet zmarli nie są chowani w ziemi jak ma to miejsce w każdym zakątku naszej planety. Jak widać dziwne to miejsce, ale reszta lokacji to podobno jeszcze większe niesamowitości.



Wróćmy do naszego towarzysza podróży. Lampart będzie nie tylko kroczył przy naszym boku, wielokrotnie przyjdzie nam przejąć kontrolę nad kotem aby w licznych miejscach pomóc Ann w rozwiązaniu różnych problemów. Lampart jak to na lamparta przystało będzie dysponował znacznie lepszą „skocznością” szybkością i siłą niż wątła Smith. Nie raz będzie trzeba się dostać w miejsca nie dostępne dla naszej bohaterki, ale jak najbardziej możliwe do zdobycia dla naszego czarnego kotka. Zresztą włochaty przyjaciel nie raz będzie ratował skórę naszej pani przed ludźmi z niecnymi zamiarami.

Wracając znowu do Syberii przypomnijmy sobie jak od strony graficznej ona wyglądała. Pamiętamy dobrze, że wrażenie otaczającego piękna jakie nas otaczało było oszałamiające. Pomyślmy więc jakie możliwości w stosunku do bądź co bądź ascetycznego krajobrazu Syberii daje różnorodność buszu Afrykańskiego! Wystarczy tylko spojrzeć na screeny lub oglądnąć filmiki z gry. Grafika prezentuje się wyśmienicie, rysowane dwuwymiarowe tła z mnogością animowanych elementów, a na to wszystko nałożone trójwymiarowe postaci. Popatrzmy też na pięknie prezentującą się pustynie z widocznymi w oddali masywnymi skałami. Jeszcze lepiej wyglądają klimatyczne, pogrążone w leśnym mroku miejsca, do których będziemy musieli się udać. Coś zdumiewającego!



Otoczka graficzna swoją drogą, inna sprawa to technika rozgrywki. W tej kwestii rozwiązania będą podobne jak w wielokrotnie przywoływanej w tej zapowiedzi Syberii. Standardowy system point’n’click oraz rozmowy z NPC’ami i zadania odnalezienia konkretnych przedmiotów. Spodziewać się można, że w Paradise nie będzie zagadek „mechanicznych” wszystkie stawiane przed graczem problemy będą czysto problematyczne i niezwykle logiczne.

Co więcej napisać może o tej grze? Warto z pewnością nadmienić, że za ścieżkę dźwiękową wziął się Dimitri Bodiansky, co gwarantuje melomanom doznania najwyższej klasy.

Podsumowanie:
Paradise to gra, w którą niewątpliwie będzie trzeba zagrać. Nic nie jest większą rekomendacją dla tego tytułu, jak legendarny twórca Benoit Sokal. Osobiście czekam na program z wielką niecierpliwością.
Zapowiada się genialnie!

Screeny z Paradise (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?