Brothers in Arms: Hell's Highway (PC)

ObserwujMam (161)Gram (30)Ukończone (57)Kupię (37)

Zapowiedź gry Brothers in Arms: Hell's Highway (PC)


messiahone @ 00:00 05.08.2006
"messiahone"



Nie tylko singleplayerem człowiek żyje, twórcy oddadzą graczom do dyspozycji tryb multiplayer, który w stosunku do części poprzednich będzie znacznie rozbudowany. Gracze będą zdobywać doświadczenie podobnie jak to miało miejsce w Enemy Territory. Będzie tryb wydawania rozkazów co oznacza, że jeden gracz będzie pełnił rolę dowódcy. Nie wiadomo jak będzie to dokładnie zrealizowane, ale zapowiada się bardzo smacznie.

Oczywiście to co napisałem powyżej jest ważne, ale wydaje mi się, że niemniej istotną kwestią jest oprawa graficzna. Wszelkie ohy i ahy są jak najbardziej na miejscu ponieważ grafika wbija w fotel, a spadająca szczęka robi bruzdy w podłodze.

Silnikiem, który napędzał będzie nowego Brothers in Arms jest osławiony Unreal Engine 3.0!
Karty graficzne powinny być przygotowane na wyduszenie z siebie ostatnich potów. Techniki jakie są wykorzystywane w tym silniku należą do jedych z najbardziej zaawansowanych na świecie. Gra hulać ma na nowoczesnych konsolach Xbox360 i PS3 oczywiście na poczciwym PeCecie również.

Przyjrzyjmy się trochę wspaniałemu enginowi na jakim będzie działać gra. Raczej niespotykanym efektem graficznym jest obsługa 64 bitowej skali kolorów! Oznacza to nie mniej nie więcej jak tylko to, że tekstury mogą spowodować wypalenie siatkówki, ich ostrość jest nieporównywalna z tym co do tej pory widzieliście. Kreowanie postaci również przebiega w sposób co najmniej niesamowity. W pierwszym kroku tworzona jest postać z siatki składającej się z bagatela nawet 8 milionów trójkątów(!) z tej siatki tworzona jest następnie mapa o rozdzielczości 2048x2048 pikseli, która nakładana jest na postać niskopolygonową. Co to oznacza? Postacie będą wyglądały fotorealistycznie przy czym nie będzie potrzeba do ich liczenia superkomputera.



Będąc przy postaciach wspomnieć trzeba, że każdy obiekt w grze opisywany będzie szeregiem współczynników tj. Ciężar, tarcie, wytrzymałość, środek ciężkości itd. Dzięki temu trafienie przeciwnika poniżej środka ciężkości (np. nogę) spowoduje jego upadek i w zależności od użytego kalibru różnego rodzaju rany, łącznie z oderwaniem nogi. Każda postać składać się będzie od 100 do 200 ruchomych elementów zwanych bones lub po polsku kośćmi. Dzięki czemu żołnierze poruszać się będą z dużą dozą realności.

Nie muszę chyba wspominać o trójstopniowym oświetlaniu, efektach cząsteczkowych generujących świetne mgły, dym itp. Aby jednak ujrzeć grę w pełnej krasie trzeba się przygotować do zakupu karty graficznej z 256 MB RAM na pokładzie.

Podsumowanie:
Nowa odsłona BiA:HH ma szanse stać się nowym królem gier osadzonych w realiach II Wojny Światowej. Wszystko przemawia za tym, że gra będzie ogromnym sukcesem. Zastosowane technologie sprawiają, że na ten tytuł warto czekać.
Zapowiada się genialnie!

Screeny z Brothers in Arms: Hell's Highway (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?