Neverwinter Nights 2 (PC)

ObserwujMam (487)Gram (198)Ukończone (67)Kupię (38)

Zapowiedź gry Neverwinter Nights 2 (PC)


bigboy177 @ 00:00 12.05.2006
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!



Oprócz trybu dla pojedynczego gracza, który zaoferuje kilkadziesiąt godzin zabawy, Obsidian sporo uwagi przywiązuje do zabawy wieloosobowej. Z tego co się chwalą, można wywnioskować, że Neverwinter Nights 2 zawierał będzie coś w formie mimi-MMO, czyli powyciągają najlepsze rzeczy z sieciowych RPG, wrzucą do świata Forgotten Realms, i spróbują uzyskać z tego możliwie jak najbardziej wciągającą rozgrywkę. Pomimo tego, że wiele elementów sieciowego trybu w Neverwinter Nights 2 zaczerpnięte będzie z sieciowych erpegów, to jednak nie planuje się żadnych miesięcznych opłat ani abonamentów, co na pewno ucieszy wiele osób nie mających ochoty płacić każdego miesiąca całkiem pokaźnej sumki.



Obsidian aby dodać nowe pomysły do gry, posługuje się oczywiście pomocą fanów. Nie ma nic lepszego, jak społeczeństwo osób pełnych dobrych pomysłów. Obsidian wędruje od strony do strony, przeglądając fora dyskusyjne i notując wszystkie interesujące informacje, które pomogą poprawić grę. W zamian za pomoc w tworzeniu gry, Obsidian da swojej społeczności graczy wspaniałe narzędzia, które umożliwią tworzenie własnych przygód w świecie gry. Tym razem narzędzia mają być o wiele prostsze w obsłudze, i działać bardziej intuicyjnie.

Budowanie modułów będzie znacznie prostsze, dzięki wykorzystaniu różnego rodzaju pomocników i samouczków. Obsidian pragnie stworzyć coś podobnego do pomocnika, jakiego znaleźć można np. w Wordzie z pakietu Office firmy Microsoft. Zależnie od wybranego poziomu doświadczenia gracza, dopasuje on swoją pomoc podczas tworzenia modułów.

Moduły stworzone przez graczy będą ogólno dostępne dla innych osób. W poprzedniej części aby znaleźć coś ciekawego, należało przemierzyć setki różnych stron, tym razem Obsidian chce wykorzystać specjalną wyszukiwarkę dodaną do gry. Wyświetli ona np. 10 najlepszych modułów, i gdy gracz zdecyduje się na jeden z nich, ściągnie go z Internetu i zainstaluje bez żadnych dodatkowych komplikacji.


Podsumowanie:
Na nowe przygody w Neverwinter Nights niestety będziemy musieli poczekać jeszcze dość długo, gdyż gra ma pojawić się dopiero w 2006 roku. Nie wiadomo także w którym kwartale 2006 roku… więc jak na razie pozostaje częste odwiedzanie naszej strony i przeglądanie informacji, czy przypadkiem nie pojawiło się coś nowego.
Zapowiada się genialnie!

Screeny z Neverwinter Nights 2 (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?