Prince of Persia: Kindred Blades (PC)

ObserwujMam (14)Gram (6)Ukończone (1)Kupię (11)

Zapowiedź gry Prince of Persia: Kindred Blades (PC)


hunter, bigboy177 @ 00:00 14.06.2005

Pierwsza oraz druga część gry Prince of Persia zdobyły sobie ogromny szacunek wśród graczy. Kiedy powstały, charakteryzowały się bardzo płynną animacją i charyzmatycznym bohaterem.

Pierwsza oraz druga część gry Prince of Persia zdobyły sobie ogromny szacunek wśród graczy. Kiedy powstały, charakteryzowały się bardzo płynną animacją i charyzmatycznym bohaterem. Prince Of Persia: Piaski Czasu były pierwszą udaną grą o księciu od czasów Prince Of Persia 2. Po Sands Of Time przyszła kolej na Warrior Within, w której książe staje się mroczną, tajemniczą i bezlitosną maszyną do zabijania. Po sukcesie obu nowych części nie dziwi fakt, iż ich wydawca - firma UbiSoft zdecydowała się podjąć prace nad kolejną.

Najnowsze przygody nosić będą tytuł Prince Of Persia: Kindred Blades. Książę po pokonaniu Dahaki (tak wyglądało ukryte zakończenie poprzedniej części gry) wraca do Babilonu. Przez chwilę wydaje się, że wszystko wróci do normy i wraz ze swoją ukochaną wieść będzie spokojny żywot. Niestety w miarę zbliżania się do rodzinnego miasta jego oczom ukazuje się koszmar. Wspaniały i potężny Babilon stoi w płomieniach! Manipulacja czasem spowodowała powstanie nowej, mrocznej wersji księcia - to właśnie ona odpowiada za zbrodnie. Kaileena - poświęca swoje życie, aby uratować naszego bohatera, za którym rzucają się w pościg zastępy wrogów. Z nieznanych przyczyn wszyscy mieszkańcy nagle obrócili się przeciwko niemu. Pora stanąć do walki i poradzić sobie z zawirowaniami czasu!



Pod naszą opiekę trafią dwa warianty księcia, pomiędzy którymi będziemy się dowolnie przełączać. Obie formy naszego bohatera mają się cechować odmiennymi umiejętnościami i stylami walki. Podstawą gry nadal będzie poszukiwanie przejść w komnatach najeżonych ze wsząd pułapkami. Tym razem jednak znajdowanie rozwiązań stanie się ciekawsze i bardziej skomplikowane ponieważ będzie wymagać odpowiedniego doboru postaci do zaistniałych okoliczności. Prince znany z poprzednich części będzie służyć nam głównie do pokonywania problemów natury akrobatycznej. Nie znaczy to oczywiście, że w Kindred Blades będzie on kaleką nie potrafiącą utrzymać miecza. Kiedy zajdzie potrzeba walki podejdzie on wroga po cichu od tyłu i zlikwiduje w mgnieniu oka. Od brudnej roboty będzie posiadał swoje drugie Ja - mrocznego księcia. Jako twardziel w duecie jego umiejętności będą skierowane w strone walki ciężkim orężem, które pozwoli mu na bezproblemowe likwidowanie nawet większych ilości przeciwników.

Sposobów eksterminacji wrogów przybędzie. Do dyspozycji będziemy mieli potężne ostrza na łańcuchach, dzięki którym zaatakujemy z daleka, pojawi się też wreszcie możliwość atakowania wrogów z zaskoczenia. Gdy uda nam się zajść kogoś od tyłu, nasz książę zabije go jednym precyzyjnym ciosem. Nie należy się jednak obawiać, że akcja znana z poprzednich części nagle zwolni i zamieni się na skradanie i ślęczenie godzinami w cieniu. Tempo gry będzie jeszcze szybsze niż w częściach poprzednich, a dzięki nowym broniom i ciosom całość będzie bardziej efektowna i widowiskowa.



UbiSoft zapowiada pojawienie się kilku nowych możliwości operowania czasem oraz całkowicie nowego systemu zabawy. Prince Of Persia: Kindred Blades pozwoli nam na bardziej dowolne "spacery". Będziesz miał możliwość przemykania po dachach domów, lub ulicami Babilonu. Wszystko zależeć będzie od sytuacji i od tego kim będziesz grał. Normalny książe powinien starać się raczej poruszać po dachach, jeśli natomiast kierować będziesz mrocznym wojownikiem, pełne wrogów ulice nie będą stanowić problemu.

Z tego co widać powyżej nowa część gry to bardzo dużo nowości i poprawek. Mocnemu podrasowaniu uległa także grafika. Postaci będą bardziej szczegółowe, poziomy jeszcze piękniejsze a animacja dalece bardziej naturalna i zróżnicowana. Mam też nadzieję, że w nowej części Prince'a złagodzona zostanie zbyt agresywna w poprzedniej części ścieżka dźwiękowa. Ciekawym pomysłem było by np. dodanie agresywnej ścieżki podczas gry mrocznym księciem, a stonowanej w czasie sterowania księciem akrobatą.

Podsumowanie:
Każda kolejna część Prince Of Persia była sporym krokiem na przód. UbiSoft stara się udoskonalać do granic możliwości swoje gry. Jesli weźniemy pod uwagę, że Warrior Within był grą prawie idealną, aż przeraża fakt, że Kindred Blades będzie jeszcze lepsze. O tym jaka będzie najnowsza część przygód Prince Of Persia przekonają się wszyscy posiadacze konsoli XBOX, PS2 i GameCube oraz komputerów PC w jesieni 2005 roku.
Zapowiada się genialnie!

Screeny z Prince of Persia: Kindred Blades (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?