Assassin's Creed: Valhalla

Kwarcytowa Grań - Anomalia Animusa - wiki Assassin's Creed: Valhalla

Anomalię Kwarcytowa Grań znajdujesz we wskazanym miejscu obszaru Sciropescire. Udaj się do niego i wejdź w interakcję z dziwnym symbolem. Pojawią się wówczas platformy do wspinaczki.

Aby rozpocząć wespnij się na pionowy blok z uchwytami. Na górze kieruj się do przodu i w lewo. Uważaj tylko na pomarańczowy prostokąt poruszający się do przodu i do tyłu. Wespnij się na kolejny pionowy prostokąt i rozejrzyj dookoła.

Dostrzeżesz niestabilną strukturę. Skocz zatem w kierunku emitera przed sobą – ustaw go na emiter, który jest kawałek dalej. Skocz potem do tego emitera i wyceluj go w lustro, które jest na środku obszaru. Aktywujesz dzięki temu dwa niestabilne prostokąty. Śmigaj po nich dalej.

W kolejnym obszarze biegnij do emitera z przodu i przestaw go na emiter po lewej. Idź następnie do tego emitera i skieruj go na niestabilne prostokąty z przodu. Potem znowu śmigaj przed siebie, do następnej łamigłówki.

Tym razem dostań się do środkowego emitera i skieruj go na niestabilny prostokąt z prawej. Śmignij potem dzięki niemu do emitera po przeciwnej stronie. Ustaw go na blok przed sobą, a potem idź do emitera na końcu przejścia – jest on na razie nieaktywny. Ustaw go na blok przed sobą.

Wróć potem do poprzedniego emitera i skieruj go na lustro w centralnej części obszaru. Aktywujesz dzięki temu blok w oddali. Następnie wróć do pierwszego emitera, przy którym tu byłeś i skieruj go na pionowy blok z uchwytami, który jest przed tobą. Idź dalej.

Na kolejnym etapie, śmigaj do przodu uważając na pomarańczowe prostokąty. Wespnij się potem do góry i wejdź w interakcję z pakietem danych. Wyzwanie dobiegnie wówczas oczywiście końca.

bigboy177
edytował(a): 1 raz   ●   zmienił(a): 1647 znaków

Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?